Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Ik kom via mijn werk wel eens in contact met mensen bij ministeries. Bij ons hebben we allemaal een smartphone. Niet de meest moderne, oke, maar wel gewoon een prima ding. Bij het rijk hebben ze vaak nog die oude Nokia's, Blackberry's en weet ik allemaal meer wat voor antiek. Verbaast me niks dat ministers dat ook nog hebben.
 

De Wolf

Well-known member
VVD is net de katholieke kerk. Voor een foutje gewoon sorry zeggen en het is over.

Oja ook daar doet de leider aan een celibatair bestaan.
 

gevegt

Well-known member
Ik kom via mijn werk wel eens in contact met mensen bij ministeries. Bij ons hebben we allemaal een smartphone. Niet de meest moderne, oke, maar wel gewoon een prima ding. Bij het rijk hebben ze vaak nog die oude Nokia's, Blackberry's en weet ik allemaal meer wat voor antiek. Verbaast me niks dat ministers dat ook nog hebben.
En mogen ze de data wissen?

Rutte gedraagt zich als een Zonnekoning.
 

De Wolf

Well-known member
Als het om technologie gaat loopt Rutte nogal achter. Een paar jaar geleden had hij nog een tv met een toeter. Zijn Nokia heeft hij vorige week ook in de ban gedaan omdat 2G en 3G steeds minder beschikbaar is. Dat hij zijn berichten wist heeft te maken met beperkte opslagcapaciteit.
 

Ska P 187

Well-known member
Narcostaat & belastingparadijs voor terroristen en criminele organisaties en sinds vorig jaar ook weer een GP. Het kan niet op.
 
Bovenaan