Nee, is het (in de basis) niet inderdaad... Maar volgens mij stem je bij de verkiezingen op een partij, niet op een coalitie. Ik denk dat als we op een coalitie konden stemmen deze variant er totaal niet uitgekomen was.En het volk is niet dom, aldus JMD.
Iedereen die een piepklein beetje na kan denken wist dat een stem op VVD, CDA of D66 een stem op een coalitie met die 3 partijen was.Nee, is het (in de basis) niet inderdaad... Maar volgens mij stem je bij de verkiezingen op een partij, niet op een coalitie. Ik denk dat als we op een coalitie konden stemmen deze variant er totaal niet uitgekomen was.
Het gros haalt dat niet eens.Als het volk niet verder komt dan het journaal, dan verdienen ze ook niet beter.
Klopt, dat is veel te moeilijk voor ze.Het gros haalt dat niet eens.
En hij is weg.Omtzigt is helemaal klaar met het CDA.
Tsja, die stemde ook op Hugo...Mevrouw Omtzigt blijft wel bij het CDA.
Nu nog hopen dat JFK effe snel lid wordt en de microfoon grijpt.Jaaaa een CDA congres. Met chaotische dagvoorzitter, mastodonten die de partij moeten redden, emotionele farizeeers en vlekkeloos digitaal stemmen. Ik ben er klaar voor.
Hij is nog geen lid?Nu nog hopen dat JFK effe snel lid wordt en de microfoon grijpt.
Het schijnt dat zijn vrouw dat tegen houdt.Hij is nog geen lid?