Hij is nog geen lid?Nu nog hopen dat JFK effe snel lid wordt en de microfoon grijpt.
Hij is nog geen lid?Nu nog hopen dat JFK effe snel lid wordt en de microfoon grijpt.
Het schijnt dat zijn vrouw dat tegen houdt.Hij is nog geen lid?
Waarom zou Mona dat tegen houden ? Of is het zijn maîtresse Yvon die moeilijk loopt te doen ?Het schijnt dat zijn vrouw dat tegen houdt.
Hups JFK!Hufters zijn jullie! Allemaal!
Ik zal er zijn, ik ga schreeuwen en salueren!
JFK Eurlings.Hufters zijn jullie! Allemaal!
Ik zal er zijn, ik ga schreeuwen en salueren!
De vraag stellen is hem beantwoorden...Benieuwd of ze het CDA nu net zo gaan doorlichten over het geld als dat ze bij de Mos gedaan hebben.
En daarna sla ik de eerste beste vrouw in mekaar die ik tegenkom.JFK Eurlings.
En wanneer krijg je plaatjes? Als je braaf het NOS Journaal kijkt? Of als je geen kritische vragen stelt? Of als je iedereen die het niet met je eens is uitmaakt voor racist of wappie?Ben jij al begonnen met sparen in het VVD plaatjes boek ?
Je vergeet de knipoog.En wanneer krijg je plaatjes? Als je braaf het NOS Journaal kijkt? Of als je geen kritische vragen stelt? Of als je iedereen die het niet met je eens is uitmaakt voor racist of wappie?
Ja, die was ik idd vergeten. Zal hem er even bijzetten...Je vergeet de knipoog.
Ik weet niet of hij de pers had uitgenodigd. Ik dacht gelezen te hebben dat de pers zichzelf (op een of andere manier) had binnen gekregen in die vergadering.Hoekstra heeft even met 300 CDA'ers + pers die "per ongeluk" was uitgenodigd details over medische hulp van Pieter Omtzigt gedeeld.
Serieus he. Die man, dat wordt in rap tempo de grootste stinkende CDA-rat die ooit in Den Haag heeft rondgelopen. 10x erger dan Verhagen of Eurlings. Nou goed, Jack de Vries dan.
Ik weet niet of hij de pers had uitgenodigd. Ik dacht gelezen te hebben dat de pers zichzelf (op een of andere manier) had binnen gekregen in die vergadering.