Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Benieuwd of ze het CDA nu net zo gaan doorlichten over het geld als dat ze bij de Mos gedaan hebben.
 

zwammy

Well-known member
Het gaat weer lekker in de toeslagenaffaire. Gelukkig zit Jorritsma in het bestuur van pwc die op onderzoek uitgaan over een weggemoffelde memo. Maar niets aan de hand, kan gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Ben jij al begonnen met sparen in het VVD plaatjes boek ?
En wanneer krijg je plaatjes? Als je braaf het NOS Journaal kijkt? Of als je geen kritische vragen stelt? Of als je iedereen die het niet met je eens is uitmaakt voor racist of wappie? ;)
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Hoekstra heeft even met 300 CDA'ers + pers die "per ongeluk" was uitgenodigd details over medische hulp van Pieter Omtzigt gedeeld.

Serieus he. Die man, dat wordt in rap tempo de grootste stinkende CDA-rat die ooit in Den Haag heeft rondgelopen. 10x erger dan Verhagen of Eurlings. Nou goed, Jack de Vries dan.
 

JMD

Well-known member
Hoekstra heeft even met 300 CDA'ers + pers die "per ongeluk" was uitgenodigd details over medische hulp van Pieter Omtzigt gedeeld.

Serieus he. Die man, dat wordt in rap tempo de grootste stinkende CDA-rat die ooit in Den Haag heeft rondgelopen. 10x erger dan Verhagen of Eurlings. Nou goed, Jack de Vries dan.
Ik weet niet of hij de pers had uitgenodigd. Ik dacht gelezen te hebben dat de pers zichzelf (op een of andere manier) had binnen gekregen in die vergadering.
 

erka

Well-known member
Ik weet niet of hij de pers had uitgenodigd. Ik dacht gelezen te hebben dat de pers zichzelf (op een of andere manier) had binnen gekregen in die vergadering.

Iemand moet de link toch gedeeld of gelekt hebben naar de pers? En hij is eindverantwoordelijk.
 
Bovenaan