Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
D66 wil het lidmaatschap van de EU verankerd hebben in de grondwet. Dus dat word ook wel een interessante keuze voor de verkiezingen in september. Misschien wel #teamkaag dus. Want als er 1 ding is waar ik van hou is het geld pompen in een bodemloze put, zie NAC 🥳
 

De Wolf

Well-known member
Blijkbaar zijn de jongeren van het CDA en VVD ook rascisten wanneer ik Freek Jansen van die wappie partij mag geloven.
 

zwammy

Well-known member
Algemeen bekend hoor dat er foto's van Wilders in een nazi pak en Baudet aan een galg zijn doorgestuurd in die app groepen.
 

Deathprod

Active member
Ja, is algemeen bekend dat er verschillen zijn in IQ

Maar op het horen zeggen bij een bijeenkomst naar het hebben van screenshots die niet geplaatst worden is het wel erg dun om de antisemitische teksten van Baudet en Hiddema te vinden. Maar goed, blijkbaar zijn ze er wel dus we wachten maar af.

Berichten in zo'n chat zijn volgens mij encrypted, dus die kunnen alleen gelekt zijn door ex-fvd'ers. (JA21?). Kan dus best dat er als tegenprestatie van de week een mooi stuk over JA21 op hun site verschijnt. Het is sowieso meer een verhaal voor de Story ofzo. Elsevier was zover ik weet toch niet zo'n roddelblad?
 

Susaa

Well-known member
De FvD boefjes hadden kunnen weten dat wanneer iets digitaal gaat kwaad al geschied is :cool:

Borrelpraat kun je in hun geval beter niet online doen..... Er zal nog wel meer bovenwater komen:)
 

zwammy

Well-known member
Berichten in zo'n chat zijn volgens mij encrypted, dus die kunnen alleen gelekt zijn door ex-fvd'ers. (JA21?). Kan dus best dat er als tegenprestatie van de week een mooi stuk over JA21 op hun site verschijnt. Het is sowieso meer een verhaal voor de Story ofzo. Elsevier was zover ik weet toch niet zo'n roddelblad?

Lijkt me idd wel dat dit zal gebeuren, maar we wachten af. Wel weer heerlijk hypocriet want ik zie toch echt het verschil niet tussen:

Je wil toch niet dat je zus met een neger thuiskomt en ik wil niet dat mijn dochter met een Nederlander thuis komt.

Maar dat zal aan mij liggen. Verder ook wst Susa zegt, zit echt wel gewoon smeer in die groep rond Baudet maar nog steeds niets gevonden van zowel Baudet als Hiddema en dat kun je gewoon kwalijk noemen van de pers.
 

zwammy

Well-known member
Ook wel mooi om te zien dat alle bewijzen bij de Rijksrecherche liggen en het nrc ze heeft kunnen inzien. We gaan het nog bijna geloven.
 

Joost

Well-known member
Ook wel mooi om te zien dat alle bewijzen bij de Rijksrecherche liggen en het nrc ze heeft kunnen inzien. We gaan het nog bijna geloven.
Ik heb Dion een paar keer in levende lijve ontmoet en meegemaakt.

Als ik jou 1 minuut met 'm in een kamer zet dat geloof je al die beschuldigingen direct.
 

zwammy

Well-known member
Hoevaak zou je als Kamerlid geschokt kunnen reageren op nieuws per week zonder niet meer serieus genomen te worden?
 
Bovenaan