Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Baudet reageert "dat het kartel weer dezelfde oude trucjes tevoorschijn haalt" en noemt de FvD-afsplitsing JA21 "ja-knikkers van de judas-alliantie".
Hier heeft hij natuurlijk volkomen gelijk in!
Hij was even bij mij uit beeld, maar staat nu weer in mijn top 3 kieslijstje! (y)
 

zwammy

Well-known member
Kun je die link even geven dan want ik zie in het verhaal geen screenshot van iets wat Baudet gezegd zou hebben.
 

SanMark.

Well-known member
Jetten die de VVD en CDA verwijt dat ze samenwerken met Fvd in Brabant om de uitspraken van Baudet.

Vergeet hij even gemakshalve dat er in zijn partij mensen zitten die zich openlijk afkeren van homo's.
 

Deathprod

Active member
Kun je die link even geven dan want ik zie in het verhaal geen screenshot van iets wat Baudet gezegd zou hebben.

Die link tussen dat wetenschappelijk onderzoek van Lynn en de FvD komt elk jaar wel een keer voorbij. Aziaten bleken veel slimmer dan wij.
 

zwammy

Well-known member
Die link tussen dat wetenschappelijk onderzoek van Lynn en de FvD komt elk jaar wel een keer voorbij. Aziaten bleken veel slimmer dan wij.

Ja, is algemeen bekend dat er verschillen zijn in IQ

Maar op het horen zeggen bij een bijeenkomst naar het hebben van screenshots die niet geplaatst worden is het wel erg dun om de antisemitische teksten van Baudet en Hiddema te vinden. Maar goed, blijkbaar zijn ze er wel dus we wachten maar af.
 

zwammy

Well-known member
Bij nieuwsuur opperde de vvd dat de woningnood komt door de ouderen die in te grote huizen blijven wonen, en er is gewoon niet eens een weerwoord op. Misschien moet Bente eens streng tegen die ouderen spreken, misschien werkt dat wel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Op zich klopt dat toch ook?
Of oppert de VVD dat ouderen verplicht uit hun te grote huizen moeten worden gezet want dat heb ik dan gemist.
 

zwammy

Well-known member
Het sluiten van bejaardenhuizen, gruwelijke krapte waardoor ze nergens heenkunnen, te weinig bouwen, te hoge prijzen, teveel immigratie, te weinig emigratie, maar het zijn vooral de ouderen die te grot wonen.
 
Bovenaan