En de PvdA.Omdat ze niet met Groen Links willen regeren?
Ach ze blokkeren allemaal de PVV en D'66 (en waarschijnlijk ook het CDA) blokkeert Ja'21.Omdat ze niet met Groen Links willen regeren?
Wie?En de PvdA.
Precies, alsof die nog bestaan.
Jep, maar wel met een gedoogconstructie met pvvVVD met het CDA was ook een minderheidskabinet.
Als de aanvoerder van de VVD een normale VVDer was geweest en niet zo populistisch normaal links had uitgesloten, zou er een heel stabiel kabinet kunnen ontstaan.Precies, alsof die nog bestaan.
En dan de VVD nadragen dat ze niet met GL willen regeren. Ja want dat was wel stabiel geweest.
Daar was ik al een tijdje van overtuigd.“Normaal links”, ok gevegt, we gaan het niet eens worden.
Het uitsluiten van PvdA/ Gl heeft de VVD gezien het verloop van de campagne slechts een klein verlies opgeleverd. Gezien het vooruitzicht een politiek en populistische een goede zet.Linkser dan “normaal links”, het GL links zal ik maar zeggen en dat is nou net iets te links voor de VVD stemmer en een heel stabiel kabinet.
en ik begrijp dat jij een tyfushekel hebt aan Yesilguz maar dan ga je wel erg makkelijk voorbij aan de voorkeur van de gemiddelde VVD stemmer, me dunkt dat de peilingen dat wel hebben uitgewezen.
Op een coalitie met JA21 zat ik ook niet te wachten dus voor mij is dit de minst slechte uitkomst.
Neemt niet weg dat ik er van uit ga dat we binnen een jaar weer naar de stembus gaan.
Ik begrijp eerlijk gezegd die aandrang niet zo goed om bij voorbaat iemand de schuld te willen geven.
Dat heeft ze toch wel gepredikt dat ze radicaal links zijn.Radicaal nog wel, ze hebben gewoon aangegeven dat ze te links waren om mee samen te gaan in een kabinet, niet minder maar zeker niet meer.