gevegt
Well-known member
De enige waar geen smet aan kleeft, hij heeft al bewezen dat hij het kan en politiek gezien is het ook gunstig.Dat vermoed ik ook ja.
Overigens was Dolman de beste voorzitter die de 2e kamer ooit heeft gehad.
De enige waar geen smet aan kleeft, hij heeft al bewezen dat hij het kan en politiek gezien is het ook gunstig.Dat vermoed ik ook ja.
Dolman heb ik niet meegemaakt, ik vond Deetman altijd goed. (en bij Bosma kan ik de humor en de snelheid waarderen)De enige waar geen smet aan kleeft, hij heeft al bewezen dat hij het kan en politiek gezien is het ook gunstig.
Dolman was inderdaad de beste.De enige waar geen smet aan kleeft, hij heeft al bewezen dat hij het kan en politiek gezien is het ook gunstig.
Dank.Wieke Paulusma van D66.
Volgens mij is zij de derde vicevoorzitter. Bosma is voorzitter, Van der Lee en Van Campen de eerste en tweede vicevoorzitter.Dank.
Weet jij hoe de benoeming gaat tot voorzitter van dit debat/verkiezing? Ben ik wel benieuwd naar.
Verder vind ik haar ook goed. Had het van mij ook wel mogen worden, jammer dat D66 geen kandidaat levert.
Dat zijn een hoop vicevoorzitters...Volgens mij is zij de derde vicevoorzitter. Bosma is voorzitter, Van der Lee en Van Campen de eerste en tweede vicevoorzitter.
Dan gaat het verwacht ik Van Campen worden, want men wilde dus Bosma niet en verwacht dat Van der Lee het niet van Bosma zou winnen en wilde men dus Van Campen in deze ronde hebben zodat alle mensen die op vd Lee stemden nu op Van Campen kunnen stemmen.Voorzittersverkiezing. ronde 2:
67 Bosma
49 Van Campen
32 van der Lee
Geldige stemmen: 148 (meerderheid = 75)
Bosma en Van Campen gaan door naar de derde stemronde.
Ingewijden hadden dus gelijkVerkiezingsronde 1 nu bezig, er mag in deze (en evt volgende) ronde op iedereen gestemd worden, ook als die zich niet kandidaat gesteld heeft.
Volgens ingewijden (aldus nos.nl) is Bosma eigenlijk wel zeker van minimaal de laatste ronde (als er dus al 1 afgevallen is), of hij het dan gaat redden hangt af (volgens diezelfde ingewijden) van tegen wie hij uitkomt. Er zouden wat politici 'ter linkerzijde' overwegen op Van Campen te stemmen omdat die tegen Bosma een grotere kans zou maken om te winnen dan Van der Lee.
Klopt. Net als de vorige keer en alle keren daarvoor.De democratie heeft gewonnen.