JFK
Well-known member
Kan men raden hoeveel tattoos hij heeft bijvoorbeeld.Feestje na afloop, en dan is het logisch om dat op te leuken met een zanger.
Laatst bewerkt:
Kan men raden hoeveel tattoos hij heeft bijvoorbeeld.Feestje na afloop, en dan is het logisch om dat op te leuken met een zanger.
Is de enige politicus die normaal doet.Wat een goed verhaal van Bontenbal bij Nieuwsuur.
Nee. De stemmen worden gebruikelijk geteld op basis van de grootte van de fractie. Dat leverde dus enkele keren een uitslag van 75-75 op. Als de stemmen staken, wordt er hoofdelijk gestemd en dat leverden de stemmingen door de afwezige leden steeds een uitslag van 72-69 op.Wel erg slordig zeg...
Maar ik las ergens dat het 77 voorstemmen had gekregen, dan had het toch sowieso niet uitgemaakt?
De stemming moet nog komen.Tja, wat nu. Een kopje soep aanbieden aan een illegaal mag niet meer?
Dat heeft nog lang geduurd.Ik ben die Boomsma nu al zat.
Net zoals vele anderen dat doen mag dat niet.Mogen ze nog wel bij binnenkomst scheiden, 2 huizen krijgen, 1 huis verhuren en dan toch weer samenwonen?
Net zoals vele anderen dat doen mag dat niet.
Het voorstel dat de 20 rijkste gemeenten ook hun deel moeten doen om asielzoekers op te moeten nemen, is afgewezen.
Plop!
Vooruit, omdat het een mooie dag was.Oh, ze gaan niet naar benoordenhout, dat is altijd goed nieuws.
Ik plop mee, hup 2e kamer.