Erger dan Baudet???
Vind ik eigenlijk best wel kwalijk. Dat zou wel een reden mogen zijn om een partij uit te sluiten van verkiezingsdeelname.Zag net wat gebrabbel dat de Tweede Kamer het kabinet wel een beetje ontslaat om zelf met voorstellen te komen. Wat dacht je van de vijftien wetsvoorstellen die dinsdag zijn gepresenteerd? Verder nog dat ze niks laat doorrekenen door het CPB, omdat die laten zien wat het kost.
Baudet weet ik nou niet of hij zelf het nog echt gelooft.
Vind ik eigenlijk best wel kwalijk. Dat zou wel een reden mogen zijn om een partij uit te sluiten van verkiezingsdeelname.
Kom eens met wat nieuws.Dus alle landen zijn gek behalve wij?
Dus alle landen zijn gek behalve wij?
Ik ben van mening dat iedere partij met een zetel in de kamer dat verplicht moet doen. Nu roepen een aantal van alles maar vraag mij af of de PVV, BBB etc. alles kunnen financieren. Maar is toch blijvend oppositie dus dan kan je roepen wat mensen leuk vinden zonder te verantwoorden.Is het ook. Ook lekker onzinnig om nu met voorstellen te komen die veel geld kosten zonder aan te geven hoe te financieren. Gek genoeg zet Omtzigt zijn naam er ook onder. Terwijl hij gisteren toch aardig op dreef was wat betreft de belastingdruk van eenverdieners.
Lijkt me toch vrij relevant dat de plannen die je hebt ook daadwerkelijk uitvoerbaar zijn.Ik volg het totaal niet. Irrelevant geneuzel zo vlak voor de verkiezingen.
Lijkt me toch vrij relevant dat de plannen die je hebt ook daadwerkelijk uitvoerbaar zijn.
Ja dat zeker. Maar zometeen komt alles natuurlijk opnieuw ter discussie in de formatie.
Dan krijg je weer van die Calimero reacties zoals van de PVV dat ze prima kunnen regeren. Ik zet echt de twijfels bij hun programma of ze alles rond krijgen. Overigens was het meestal de SP die de cijfers op orde hadden. Maar die laten gewoon de vermogende mensen betalen.Ja dat zeker. Maar zometeen komt alles natuurlijk opnieuw ter discussie in de formatie.