Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een heerlijke farce weer zeg in de kamer.

Ik heb het een paar minuten bekeken, maar zo?n Van Toorenburg of zoiets draaide het lekker om. Hoe kunnen we advocaten bewegen om niet maximaal voor hun cli?nt te gaan en aan te bevelen niet met een TBS onderzoek mee te werken. Herhaalt ze nogmaals als Hiddema uitlegt dat de OvJ ook zonder onderzoek TBS kan eisen en dat de rechter ook zonder onderzoek TBS kan opleggen. Nee, het is allemaal de schuld van de advocaten die hun werk doen.
 

JFK

Well-known member
Ik heb het een paar minuten bekeken, maar zo’n Van Toorenburg of zoiets draaide het lekker om. Hoe kunnen we advocaten bewegen om niet maximaal voor hun cli?nt te gaan en aan te bevelen niet met een TBS onderzoek mee te werken. Herhaalt ze nogmaals als Hiddema uitlegt dat de OvJ ook zonder onderzoek TBS kan eisen en dat de rechter ook zonder onderzoek TBS kan opleggen. Nee, het is allemaal de schuld van de advocaten die hun werk doen.

Joh, hou eens op. Ik zit te eten, kom jij met the master of disaster Van Toorenburg op de proppen.
Zij is de grootste draaikont uit de parlementaire geschiedenis.
Gatver wat een origineel schijtwijf is dat.
 

erka

Well-known member
Joh, hou eens op. Ik zit te eten, kom jij met the master of disaster Van Toorenburg op de proppen.
Zij is de grootste draaikont uit de parlementaire geschiedenis.
Gatver wat een origineel schijtwijf is dat.

+1

Maar wat verwacht je anders van iemand die als beroep gevangenisdirecteur heeft gehad.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ze moeten vooral verontwaardigd zijn en niet geen wijzen en vallen over de fouten. We moeten alleen boos zijn om het woord Boreaal want dat kan echt niet!
 

zwammy

Well-known member
Ik weet hoe haar toon was :)

Geen idee, zal het filmpje eens gaan kijken. Kom er zo op terug :duim:
 

zwammy

Well-known member
De vrijgelaten stalker die zijn ex vermoorde tellen we nog even niet mee denk ik he met de dwalingen van justitie. Of was dit iets wat niet te voorkomen is?
 
Bovenaan