Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Cedris, de vereniging van sociale werkplaatsen, is fel tegen het wetsvoorstel. 'Ook voor de mensen die w?l een aanvulling krijgen, betekent dit dat iemand nooit een volwaardig werknemer wordt', zegt Cedris-voorzitter Job Cohen, 'Hij blijft zijn hele loopbaan gedeeltelijk afhankelijk van een uitkering. Bovendien wordt de uitvoering verlegd van de werkgever naar de kwetsbare werknemer, met een groot risico op schulden.'

Och, Jobke zit weer ergens binnen.

Zolang ze niet dezelfde productiesnelheid krijgen worden het nooit volwaardige medewerkers. Maar blijkbaar denkt Job van wel.
 

gevegt

Well-known member
Fijn voor je. Maar leg uit.
oa dit,
Die besparing komt voor de helft, 250 miljoen euro, uit het wegvallen van sociale premies, zoals pensioenpremie. Die worden straks niet meer voor de gehandicapte werknemers betaald, omdat zij onder het minimumloon worden betaald. Zij krijgen later dus geen pensioen. Ook bouwen zij minder aanspraak op voor de werkloosheidsuitkering en de arbeidsongeschiktheidsuitkering.
 

zwammy

Well-known member
D66 he. Prachtige partij. Het is dat ik een trouw aanhanger van de DENK filosofie ben, anders wist ik het wel 😊
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het boeit mij eerlijk gezegd geen fuck wat zij vindt. Die struikelt vanzelf wel.
 

zwammy

Well-known member
Die zal inderdaad zo geslachtofferd worden op het moment dat er weer een fuck up tevoorschijn komt.
 
Bovenaan