Binnenlandse politiek

Maasveld

Well-known member
1 blikje was genoeg voor de plaatselijke PVV om te staken met de campagne. Wat een farce.

Stemwijzer ook even gedaan. VVD 66%, CDA 65%, PVDA 64%, de Lokalen 63% en D66 62%. Ik ben overstag...
 

JMD

Well-known member
https://nos.nl/artikel/2223081-demonstratie-tegen-racisme-in-amsterdam-verloopt-rustig.html

De politie heeft het over 800 man, de organisatie over 4000 man. Laten we middelen, en zeggen dat het er 2500 waren. Dan trok de Stille Omgang van vannacht (die het Mirakel van Amsterdam herdenkt) dus meer bezoekers (3000)...

Die 2500 man krijgen wel een onevenredig aandeel qua media-aandacht, want veel van die groeperingen zien we bij de talkshows. Misschien eens tijd voor de redacties van de talkshows om dit soort figuren niet meer op te roepen. Die mensen zeggen wel voor verbinding te staan, maar zij zorgen (net als de PVV) alleen maar voor polarisatie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker laten gaan joh. Wel respect dat ze de kou in zijn gegaan. Ik vond het meer weer om lekker warm binnen te zitten met een biertje.
 

zwammy

Well-known member
Dat verkizingsprogramma van denk :D : D :D

En dan bedenken dat ze meededen in het links blok. Als ik Rotterdammer waswist ik het wel.
 

gevegt

Well-known member
De sleepwet doet het al jaren goed. Vooral bij de belastingdienst.
De Belastingdienst heeft in een
slepende zaak over het stopzetten van
kinderopvangtoeslagen notities van
telefoongesprekken met de betrokken
gezinnen achtergehouden.Dat heeft een
van de advocaten ontdekt.

"Ik moest met de handen op de rug een
proces voeren",zei zij tegen Nieuwsuur.
De stukken zijn achtergehouden in een
zaak die 232 gezinnen trof.De fiscus
had hun kinderopvangtoeslag stopgezet
omdat er fraude werd vermoed.

Dat stopzetten was niet rechtmatig,
oordeelde de Raad van State.Ook de
Nationale Ombudsman had flinke kritiek
op de aanpak van de Belastingdienst.
 
Bovenaan