Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
In Raamsdonksveer hebben inwoners het recht in eigen handen genomen tegen fatbiketerroristjes. Ik keur het niet goed maar ik snap het wel. De politie doet er geen zak aan en die fatbiketerroristjes wanen zich onkwetsbaar bij het uitdelen van geweld en vooral het gewoon zieken.
Jep. Maar de zaak is al opgelost, extreem rechts krijgt schuld.

Verder eens met je, de politie doet niks met dit soort zaken dan is het natuurlijk afwachten tot het een keer echt uit de klauwen gaat lopen.

zwammy

Well-known member
Universiteiten die Israel boycotten kunnen op de zwarte lijst van Amerikaanse universiteiten komen. Benieuwd hoe de drang om te deugen is.

erka

Well-known member
Doordat de Nederlandse staat Nexperia heeft overgenomen, komt Volkswagen in Duitsland in acute problemen. Dit omdat China geen Nexperia chips meer exporteert als vergelding voor de Nederlandse actie.

Dit krijgt nog een heel vervelende staart

gevegt

Well-known member
Doordat de Nederlandse staat Nexperia heeft overgenomen, komt Volkswagen in Duitsland in acute problemen. Dit omdat China geen Nexperia chips meer exporteert als vergelding voor de Nederlandse actie.

Dit krijgt nog een heel vervelende staart
Wat mij opvalt is dat er geen duidelijke verklaring voor die ingreep wordt gegeven.
Onze oosterburen zijn er niet blij mee.

Bovenaan