Binnenlands nieuws

gevegt

Well-known member
De gemeente Emmen pompt nog maar eens tientallen miljoenen in de nieuwe dierentuin.
Je kunt het nog beter aan een voetbalclub geven.
 

SanMark.

Well-known member
Als ik het verhaal zo lees was er ook geen andere keuze.

Entree eerst maar eens wat verlagen, maar dat zal vrees ik niet gebeuren.



EDIT

Wilde ik zeggen maar ik dacht . Ik zal even kijken wat de prijzen zijn.

Staat erop de site dat de prijzen verlaagd zijn.

Voor een volwassen is de prijs als je het kaartje online koopt 22.50 euro.

Dat is vind ik wel een nette prijs.
 

SanMark.

Well-known member
Ik was er laatst. Het is ook een prachtig (doch onhandig) park. Maar de mensen komen niet..

Maar volgens mij waren de prijzen ook zeer hoog , ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat het richting de 40 euro ging.

Dan heb je natuurlijk al gauw je antwoord waarom een gezin wegblijft.
 

gevegt

Well-known member
Dierentuinen zijn uit de mode. En die naam doet ook geen goed. Alsof de hele wereld nu plotseling naar Emmen komt.
 

Pascallovic

Well-known member
Grootste probleem lijkt mij gewoon de locatie. De meeste mensen wonen in de randstad, dan ga je niet zo snel naar een dierentuin in Emmen. Ook vanuit Zeeland, Noord-Brabant en Limburg zal je niet zo snel daar naartoe gaan gezien de afstand. Dan zoek je wel iets leuks in de buurt uit.
 

gevegt

Well-known member
Grootste probleem lijkt mij gewoon de locatie. De meeste mensen wonen in de randstad, dan ga je niet zo snel naar een dierentuin in Emmen. Ook vanuit Zeeland, Noord-Brabant en Limburg zal je niet zo snel daar naartoe gaan gezien de afstand. Dan zoek je wel iets leuks in de buurt uit.

Wat een bekrompen denkbeeld. Emmen moet het hebben van de regio en dus vooral van onze oosterburen. Die begrijpen dus niets van de nieuwe naam en blijven weg.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat een bekrompen denkbeeld. Emmen moet het hebben van de regio en dus vooral van onze oosterburen. Die begrijpen dus niets van de nieuwe naam en blijven weg.
Onze oosterburen zijn van eigen boreaal eerst. Die zullen nooit komen. Zelfs niet als Emmen honderd uilen van Minerva heeft die zijn neergestreken.
 

Atreides

Well-known member
Grootste probleem lijkt mij gewoon de locatie. De meeste mensen wonen in de randstad, dan ga je niet zo snel naar een dierentuin in Emmen. Ook vanuit Zeeland, Noord-Brabant en Limburg zal je niet zo snel daar naartoe gaan gezien de afstand. Dan zoek je wel iets leuks in de buurt uit.

Jarenlang de tweede attractie geweest van Nederland na de Efteling.

Verder ben ik het wel met je eens dat de locatie niet het sterkste punt is.
 
Bovenaan