Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Zoek een baan en werk je omhoog. Zo lastig is het allemaal niet.

Precies.

Vwb de studieschuld e.d. hebben ze natuurlijk wel een punt. Ik ben op zich niet tegen dat studenten zelf hun studie moeten betalen, maar neem dan de lening e.d. niet mee in het BKR en bij hypotheekaanvragen.

Die diversiteit is idioot, ik zie een foto van het groepje en dat is zo blank als wat. Dan geef je ook niet het goede voorbeeld. Een beetje als zo'n GL-bijeenkomst, wel zeggen dat je meer diversiteit wil hebben in NL, maar een hele zaal vol blanke jongens en meiden.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat ik dan wel opvallend vind is dat dit schijnbaar wel meteen ontruimt kan worden, maar als 'we are here' iets kraakt mogen ze maanden blijven.
 

JMD

Well-known member
Gekkie nu op AT5 die door interviews heen gaat praten en dan zegt dat hij voor vrijheid van meningsuiting is. Behalve als de mening niet dezelfde is als die van hem, dan praat hij er doorheen...
 

zwammy

Well-known member
Diversiteit gaat niet in een blank land. Daar is gewoon 95% blank. Net als in een afrikaans land 99% zwart is. Noemen ze de waarheid. Hoef je op een universiteit og op een tv ook geen 30% dives te hebben.
 

Atreides

Well-known member
Diversiteit gaat niet in een blank land. Daar is gewoon 95% blank. Net als in een afrikaans land 99% zwart is. Noemen ze de waarheid. Hoef je op een universiteit og op een tv ook geen 30% dives te hebben.

Ik stoor me in het westen altijd aan gebrek aan diversiteit bij de Appie en de Mac Donalds. Zie je helemaal geen blanken.

Maar daar hoor je JFK en zijn geestverwanten weer niet over. :eek:mg:
 

JMD

Well-known member
De studenten hebben gisteren de hele kantine van het bezette gebouw leeggegeten. Nou ja, 'hele' kantine is overdreven. Ze hebben de chocoladerepen opgegeten. Die was gelukkig wel Fairtrade, Tony Chocolony.
 
Bovenaan