BeNeliga

Beneliga


  • Totaal aantal stemmers
    17

Pascallovic

Well-known member
Kan de titel van dit topic niet worden omgedoopt in "Elsimao's zwetshoekje"? Nu lijkt het net alsof dit bij meer Ajacieden leeft, terwijl het toch maar echt 1 persoon betreft.
 

ElSimao

Active member
Kan de titel van dit topic niet worden omgedoopt in "Elsimao's zwetshoekje"? Nu lijkt het net alsof dit bij meer Ajacieden leeft, terwijl het toch maar echt 1 persoon betreft.

De directie van Ajax is ook bezig met het onderzoeken van de opties voor een Europese B-league. Dus wellicht ben ik de enige op het forum die zo ver kijkt, ik ben in goed gezelschap.
 

Maasveld

Well-known member
De directie van Ajax is ook bezig met het onderzoeken van de opties voor een Europese B-league. Dus wellicht ben ik de enige op het forum die zo ver kijkt, ik ben in goed gezelschap.
En ik maar denken dat je niet zo'n fan was van Van der Sar.
 

Pascallovic

Well-known member
De directie van Ajax is ook bezig met het onderzoeken van de opties voor een Europese B-league. Dus wellicht ben ik de enige op het forum die zo ver kijkt, ik ben in goed gezelschap.
In gezelschap van mensen waarvan jij vindt dat ze per direct wegmoeten.
 

ElSimao

Active member
In gezelschap van mensen waarvan jij vindt dat ze per direct wegmoeten.

Zeker, maar daar gaat het niet om. Dat jullie nog wat moeten wennen aan het idee, doet niks af aan het feit dat de Ajax-top met hetzelfde soort ideeen bezig is. En die hebben over de club meer te zeggen dan jij en ik.

Ook anderen hebben erover geschreven. Kijk maar eens naar deze proza:

http://kluun.nl/ajax-naar-de-bundesliga/

Het is dus echt een thema dat Ajax-supporters bezig houdt.
 

Pascallovic

Well-known member
Zeker, maar daar gaat het niet om. Dat jullie nog wat moeten wennen aan het idee, doet niks af aan het feit dat de Ajax-top met hetzelfde soort ideeen bezig is. En die hebben over de club meer te zeggen dan jij en ik.

Ook anderen hebben erover geschreven. Kijk maar eens naar deze proza:

http://kluun.nl/ajax-naar-de-bundesliga/

Het is dus echt een thema dat Ajax-supporters bezig houdt.
Zinloze onderzoekjes heb ik niet zoveel mee. De Beneliga wordt ook al 18 jaar onderzocht zonder dat er iets veranderd op uitwisselen van scheidsrechters na 10 jaar geleden.

Een kutstukje van een onbeduidende site van 4 jaar oud. Ja het is echt een thema dat supporters bezighoudt.
 

erka

Well-known member
Misschien naam wijzigen in Der Sim?el

tot zover mijn enige bijdrage in dit lulkoektopic.
 

ElSimao

Active member
Zinloze onderzoekjes heb ik niet zoveel mee. De Beneliga wordt ook al 18 jaar onderzocht zonder dat er iets veranderd op uitwisselen van scheidsrechters na 10 jaar geleden.

Jullie moeten eraan wennen, maar het feit dat vd Sar zich ermee bezighoudt geeft al aan dat hij potentie in het idee ziet. En ik heb liever dat hij er potentie in ziet dan dat jij er potentie in ziet, als je begrijpt wat ik bedoel.
 

Maasveld

Well-known member
Zinloze onderzoekjes heb ik niet zoveel mee. De Beneliga wordt ook al 18 jaar onderzocht zonder dat er iets veranderd op uitwisselen van scheidsrechters na 10 jaar geleden.

Een kutstukje van een onbeduidende site van 4 jaar oud. Ja het is echt een thema dat supporters bezighoudt.

Ik moest gnuiven om die laatste zin.
 

zwammy

Well-known member
Ik lees dat stuk van Kluun en ik ben om, hij heeft gewoon gelijk. Het houdt de supporters echt bezig.
 

zwammy

Well-known member
Uiteraard. Gewoon zeggen dat je een vriend van Simao bent, worde gelijk erelid :duim:
 
Bovenaan