Kan Ajax niet gewoon 34 keer per jaar tegen Ajax spelen in een eigen competitie? Zoveel vliegen in 1 klap.
Je bent welkom bij de trainingen op de toekomst. Als je volgende week komt, krijg je een Ajax-vlaggetje van me.
Kan Ajax niet gewoon 34 keer per jaar tegen Ajax spelen in een eigen competitie? Zoveel vliegen in 1 klap.
Kan de titel van dit topic niet worden omgedoopt in "Elsimao's zwetshoekje"? Nu lijkt het net alsof dit bij meer Ajacieden leeft, terwijl het toch maar echt 1 persoon betreft.
En ik maar denken dat je niet zo'n fan was van Van der Sar.De directie van Ajax is ook bezig met het onderzoeken van de opties voor een Europese B-league. Dus wellicht ben ik de enige op het forum die zo ver kijkt, ik ben in goed gezelschap.
In gezelschap van mensen waarvan jij vindt dat ze per direct wegmoeten.De directie van Ajax is ook bezig met het onderzoeken van de opties voor een Europese B-league. Dus wellicht ben ik de enige op het forum die zo ver kijkt, ik ben in goed gezelschap.
In gezelschap van mensen waarvan jij vindt dat ze per direct wegmoeten.
Zinloze onderzoekjes heb ik niet zoveel mee. De Beneliga wordt ook al 18 jaar onderzocht zonder dat er iets veranderd op uitwisselen van scheidsrechters na 10 jaar geleden.Zeker, maar daar gaat het niet om. Dat jullie nog wat moeten wennen aan het idee, doet niks af aan het feit dat de Ajax-top met hetzelfde soort ideeen bezig is. En die hebben over de club meer te zeggen dan jij en ik.
Ook anderen hebben erover geschreven. Kijk maar eens naar deze proza:
http://kluun.nl/ajax-naar-de-bundesliga/
Het is dus echt een thema dat Ajax-supporters bezig houdt.
Zinloze onderzoekjes heb ik niet zoveel mee. De Beneliga wordt ook al 18 jaar onderzocht zonder dat er iets veranderd op uitwisselen van scheidsrechters na 10 jaar geleden.
Zinloze onderzoekjes heb ik niet zoveel mee. De Beneliga wordt ook al 18 jaar onderzocht zonder dat er iets veranderd op uitwisselen van scheidsrechters na 10 jaar geleden.
Een kutstukje van een onbeduidende site van 4 jaar oud. Ja het is echt een thema dat supporters bezighoudt.