Belgische competitie

Kielse Rat

Well-known member
Dat vermoedt iedereen, aangezien zij ook hun trainer recent ontsloegen. Na de Europese blamage van gisteren zal het bestuur van Anderlecht wel snel met een grote naam willen afkomen.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Nu Keizer nog eruit wippen en de weg naar Ajax ligt helemaal open.

Laat maar komen, ik mag hem nu al:

Hein Vanhaezebrouck wist AA Gent dit seizoen voorbij de groepfase van de Champions League te loodsen in een groep die verder bestond uit Zenit Sint-Petersburg, Valencia en Olympique Lyon. In eigen land doen de Buffalo?s het daarnaast ook goed met een gedeelde eerste plaats in de Pro League. Toch had Mario Been recent kritiek op Vanhaezebrouck en die is daar niet echt van gediend.

Been zei onlangs dat de Belgische coach vrijwel geen emotie toont, maar daar kan Vanhaezebrouck weinig mee. ?Mario Been zei dat hij moe werd van mij? Ik kan dat begrijpen. De match was om kwart voor negen 's avonds, dat is al laat als je vanuit Nederland moet komen. Ik zou zeggen: blijf de volgende keer thuis?, moppert Vanhaezebrouck in Het Laatste Nieuws. ?Of ga bij PSV of Ajax commentaar geven?, voegt hij eraan toe.
 

Kielse Rat

Well-known member
Trainerscarousel in 1A: Vanhaezbrouck naar Anderlecht, Vanderhaeghe naar AA Gent. Nu nog Weiler naar KV Oostende en de driehoek is compleet.
 

Batigoal

Well-known member
Logische stappen. Ik zie Vanhaezebrouck in staat om van Anderlecht weer een stabiele topclub te maken. Natuurlijk werden ze wel kampioen, maar echt overtuigend was het de afgelopen jaren zelden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Het zal vele hier ontgaan zijn, maar Beerschot-Wilrijk heeft vandaag in 1B de eerste periodetitel gepakt na een 0-3 zege bij Union. Beerschot-Wilrijk speelt in maart de finale tegen de winnaar van de tweede periode.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerlijk weekend gehad met de boys! KV Mechelen is echt een prachtige club waar ik zeker nog eens naartoe ga. Gent was ook leuk, maar qua ambiance wel wat minder. En Racing Mechelen is gewoon cult, al is het voetbal daar echt volkomen kut.
 

Batigoal

Well-known member
Heerlijk weekend gehad met de boys! KV Mechelen is echt een prachtige club waar ik zeker nog eens naartoe ga. Gent was ook leuk, maar qua ambiance wel wat minder. En Racing Mechelen is gewoon cult, al is het voetbal daar echt volkomen kut.

Leuk Jamel! :duim:

Ondertussen wordt Claude Mak?l?l? trainer van Eupen. De voormalig topmiddenvelder is de opvolger van Jordi Condom.
 

Kielse Rat

Well-known member
Heerlijk weekend gehad met de boys! KV Mechelen is echt een prachtige club waar ik zeker nog eens naartoe ga. Gent was ook leuk, maar qua ambiance wel wat minder. En Racing Mechelen is gewoon cult, al is het voetbal daar echt volkomen kut.

Haha, kan ik me voorstellen, die zijn afgezakt naar provinciale.
 

Joost

Well-known member
Het zal vele hier ontgaan zijn, maar Beerschot-Wilrijk heeft vandaag in 1B de eerste periodetitel gepakt na een 0-3 zege bij Union. Beerschot-Wilrijk speelt in maart de finale tegen de winnaar van de tweede periode.

Knappe prestatie. Het Antwerpse voetbal is helemaal op de terugweg.
 

Kielse Rat

Well-known member
Een paar weken terug was er nog opvallend trainersnieuws: niemand minder dan Claude Mak?l?l? is de nieuwe trainer van Eupen. Voorlopig debuteert hij met 2x 1-0 verlies. Eupen staat voorlopig laatst in de rangschikking.
 

Kielse Rat

Well-known member
Club Brugge wint de topper van Anderlecht met maar liefst 5-0! Het verschil tussen beide is nu 13 punten, dat is zelfs met halvering in de play-offs een serieuze voorsprong voor Club.
 

Batigoal

Well-known member
Geen verrassing; Anderlecht blijft een onrustig zootje zonder lijn, terwijl Club Brugge al een paar jaar rust uitstraalt.
 
Bovenaan