Kielse Rat
Well-known member
Dat vermoedt iedereen, aangezien zij ook hun trainer recent ontsloegen. Na de Europese blamage van gisteren zal het bestuur van Anderlecht wel snel met een grote naam willen afkomen.
Laatst bewerkt:
Nu Keizer nog eruit wippen en de weg naar Ajax ligt helemaal open.
Hein Vanhaezebrouck wist AA Gent dit seizoen voorbij de groepfase van de Champions League te loodsen in een groep die verder bestond uit Zenit Sint-Petersburg, Valencia en Olympique Lyon. In eigen land doen de Buffalo?s het daarnaast ook goed met een gedeelde eerste plaats in de Pro League. Toch had Mario Been recent kritiek op Vanhaezebrouck en die is daar niet echt van gediend.
Been zei onlangs dat de Belgische coach vrijwel geen emotie toont, maar daar kan Vanhaezebrouck weinig mee. ?Mario Been zei dat hij moe werd van mij? Ik kan dat begrijpen. De match was om kwart voor negen 's avonds, dat is al laat als je vanuit Nederland moet komen. Ik zou zeggen: blijf de volgende keer thuis?, moppert Vanhaezebrouck in Het Laatste Nieuws. ?Of ga bij PSV of Ajax commentaar geven?, voegt hij eraan toe.
Heerlijk weekend gehad met de boys! KV Mechelen is echt een prachtige club waar ik zeker nog eens naartoe ga. Gent was ook leuk, maar qua ambiance wel wat minder. En Racing Mechelen is gewoon cult, al is het voetbal daar echt volkomen kut.
Heerlijk weekend gehad met de boys! KV Mechelen is echt een prachtige club waar ik zeker nog eens naartoe ga. Gent was ook leuk, maar qua ambiance wel wat minder. En Racing Mechelen is gewoon cult, al is het voetbal daar echt volkomen kut.
Het zal vele hier ontgaan zijn, maar Beerschot-Wilrijk heeft vandaag in 1B de eerste periodetitel gepakt na een 0-3 zege bij Union. Beerschot-Wilrijk speelt in maart de finale tegen de winnaar van de tweede periode.