Bekerkraker: Feyenoord - AZ

Bekerkraker: Feyenoord - AZ

  • Ja

    Stemmen: 6 40,0%
  • Nee

    Stemmen: 9 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15

Ivanhoe

Active member
Ik heb mijn 2 seizoenkaarten afgestaan aan vrienden omdat mijn zoontje ziek is, maar gelukkig heb ik FOX en dus niet afhankelijk van teletekst. Maar bedankt voor de interesse, zondag zit ik er weer. Jij nog naar PSV?
 

Abubakari

Well-known member
Er staan als het moet, dat is iets voor topclubs en niet voor subtoppers zo blijkt maar weer.
Gefeliciteerd Feyenoorders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Best aardige eerste helft waar je al lang en breed het had moeten beslissen. Vervolgens val je aan het begin van de tweede helft nog sneller en harder door de mand dan tegen PSV en had AZ alle gelegenheid om de wedstrijd volledig naar zich toe te trekken. Er werd een hele tijd werkelijk niets meer gecre?erd door Feyenoord. Vervolgens dan toch de 2-1 en 3-1. Gelukkig is die finale gehaald. Nu maar druk maken of ik wel een kaartje kan bemachtigen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat was ineens onnodig spannend. Wat kwam Feyenoord slecht uit de kleedkamer zeg! Het is dat AZ na de 1-1 niet doordrukte, want Feyenoord was rijp voor de slacht. Gelukkig valt dan uit het niets de 2-1, want anders had ik het allemaal nog maar moeten zien.

Ere wie ere toekomt, Kramer was absoluut man of the match. Eindelijk echt beslissend en daarnaast ook de hele wedstrijd met de juiste mentaliteit. Werkte had, won zijn duels en zette steeds goed druk. Als hij zo speelt, dan zal ik de laatste zijn die klaagt.

Kuyt was dramatisch, vooral de tweede helft. Ik begin me steeds meer af te vragen of we wel zijn contract moeten verlengen. Al is hij wel een zekerheidje met strafschoppen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kramer gaf vanavond de critici gelijk. Als hij gewoon wel gaat jagen, vecht en sleurt, dan is hij een betere spits voor Feyenoord. Kuyt is inderdaad zorgelijk. Geen punt als je hem er ook naast kan zetten of naar de kant kan balen, maar hij heeft net als El Ahmadi een abonnementje op een basisplaats.
 

De Wolf

Well-known member
We hebben het record van Ajax ge?venaard door de meeste Eredivisieclubs uit het toernooi te knikkeren.
Kunnen we ook nog pakken want Utrecht is uiteraard ook Eredivisie

Een andere mijlpaal is dat we een einde kunnen maken aan de reeks dat de beker naar steeds een naar een andere club gaat. Sinds 2008 is er steeds een nieuwe club die wint.
 

Makanaky

Well-known member
Ik heb mijn 2 seizoenkaarten afgestaan aan vrienden omdat mijn zoontje ziek is, maar gelukkig heb ik FOX en dus niet afhankelijk van teletekst. Maar bedankt voor de interesse, zondag zit ik er weer. Jij nog naar PSV?

Het was ook gewoon op de campingzender; heerlijk luisteren naar de onvolprezen Leo Oldenburger, daar blijft ieder weldenkend mens voor thuis.
 

Pascallovic

Well-known member
Dat was ineens onnodig spannend. Wat kwam Feyenoord slecht uit de kleedkamer zeg! Het is dat AZ na de 1-1 niet doordrukte, want Feyenoord was rijp voor de slacht. Gelukkig valt dan uit het niets de 2-1, want anders had ik het allemaal nog maar moeten zien.

Ere wie ere toekomt, Kramer was absoluut man of the match. Eindelijk echt beslissend en daarnaast ook de hele wedstrijd met de juiste mentaliteit. Werkte had, won zijn duels en zette steeds goed druk. Als hij zo speelt, dan zal ik de laatste zijn die klaagt.

Kuyt was dramatisch, vooral de tweede helft. Ik begin me steeds meer af te vragen of we wel zijn contract moeten verlengen. Al is hij wel een zekerheidje met strafschoppen.
Misschien is het kwartje bij Kramer gevallen, want ook tegen FC Utrecht speelde hij verdienstelijk, ondanks dat hij niet scoorde.

Sinds het niet goed loopt bij Feyenoord vind ik Kuyt al delen in de malaise. Als hij niet scoort voegt hij ook niet bijzonder veel toe. Tweede helft heeft ie op die strafschop na volgens mij ook geen bal goed geraakt. Voor hem zou het natuurlijk mooi zijn om te kunnen afsluiten met een prijs bij Feyenoord en anders nog een jaar door. In de Eredivisie zal dat nog wel kunnen, maar in de Europa League bij bekerwinst?
 

zwammy

Well-known member
Ik heb mijn 2 seizoenkaarten afgestaan aan vrienden omdat mijn zoontje ziek is, maar gelukkig heb ik FOX en dus niet afhankelijk van teletekst. Maar bedankt voor de interesse, zondag zit ik er weer. Jij nog naar PSV?

Doe de u eigen toch aan jongen?

Gefeliciteerd mannen, een finale waar ik absoluut geen intentie heb om naar de gaan kijken maar goed, verdiend is het wel.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb mijn 2 seizoenkaarten afgestaan aan vrienden omdat mijn zoontje ziek is, maar gelukkig heb ik FOX en dus niet afhankelijk van teletekst. Maar bedankt voor de interesse, zondag zit ik er weer. Jij nog naar PSV?

Jep, aanstaande maandag.
 

DeftonesJP

New member
Misschien is het kwartje bij Kramer gevallen, want ook tegen FC Utrecht speelde hij verdienstelijk, ondanks dat hij niet scoorde.

Sinds het niet goed loopt bij Feyenoord vind ik Kuyt al delen in de malaise. Als hij niet scoort voegt hij ook niet bijzonder veel toe. Tweede helft heeft ie op die strafschop na volgens mij ook geen bal goed geraakt. Voor hem zou het natuurlijk mooi zijn om te kunnen afsluiten met een prijs bij Feyenoord en anders nog een jaar door. In de Eredivisie zal dat nog wel kunnen, maar in de Europa League bij bekerwinst?

Dat is toch ook wel logisch? Kuyt heeft altijd op inzet en loopvermogen gespeeld. Een stijlvolle technicus voegt nog wat toe op zijn 34e maar bij kuyt raakt het batterijtje op. Het is eigenlijk bewonderenswaardig dat hij het nog zo lang heeft volgehouden. Het probleem van feyenoord is dat ze voorin geen andere opties hebben. De flanken zijn behoorlijk onder bezet daar.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We hebben jeugdspelers onder contract staan die op de flanken kunnen spelen.
 

Batigoal

Well-known member
Kuyt was dramatisch, vooral de tweede helft. Ik begin me steeds meer af te vragen of we wel zijn contract moeten verlengen. Al is hij wel een zekerheidje met strafschoppen.

Ik heb de wedstrijd zitten kijken met mijn vriendin naast me die niets van voetbal weet, maar zelfs zij vroeg zich een aantal keer verwonderlijk af wat die Kuyt in hemelsnaam aan het doen was met zijn geren over het veld en dat hij zijn ploeg niet echt hielp.
 
Bovenaan