Bekerkraker: Feyenoord - AZ

Bekerkraker: Feyenoord - AZ

  • Ja

    Stemmen: 6 40,0%
  • Nee

    Stemmen: 9 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    15

fr-keff

Active member
1518.png
1516.png

Aanstaande donderdag de tweede halve finale in de Kuip. Wie gaat er naar de finale?
 

Marinos

Well-known member
Het lek is boven, Feyenoord is in uitmuntende vorm. Ik ga even naar unibet een ??ntje invullen.

"Toch heeft ons goede gevoel vooral te maken met onze eigen prestatie in Utrecht", zegt Giovanni van Bronckhorst in het Algemeen Dagblad. "Dat is belangrijker dan het verlies van AZ. Je moet in elk geval altijd naar jezelf kijken, vind ik."
"In januari zijn wij geslacht door AZ (4-2, red.), maar wij zijn nu meer in vorm. Meer een team ook. Dat heeft de wedstrijd in Utrecht aangetoond", aldus de Feyenoord-trainer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Belachelijke uitspraken op basis van 1 overwinning in Utrecht. Ik vrees voor weer een afstraffing vanavond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lachen, gieren, brullen. Soms ga je echt geloven dat ze zelf wel vinden dat ze goed voetbal op de mat leggen. Op een paar wedstrijden na ziet het er niet uit.
 

Pascallovic

Well-known member
Zo bijzonder was het allemaal toch ook weer niet tegen FC Utrecht. Natuurlijk haal je vertrouwen uit een overwinning, maar op basis van die wedstrijd ben je meer in vorm dan half januari?
 

Abubakari

Well-known member
Nee, gewoon beter in vorm dan AZ. Logisch ook, die zijn na de winterstop zoekende terwijl Feyenoord echt een prima serie neer zet.

FORZA AZ!
 

Forza AZ

Well-known member
Als AZ maar niet zo slap start als afgelopen zondag. Want dan zie ik het somber in. Kunnen ze weer net zo spelen als de wedstrijden voor zondag, dan maken we een goede kans om de finale te halen.
 

DeftonesJP

New member
Ik las ergens dat feyenoord goed heeft gekeken hoe Ajax AZ aanpakte dus die zullen wel vol druk gaan zetten. Als dat het geval is dan moet John van den Brom toch al een plan klaar hebben liggen. Bovendien sluit ik niet uit dat AZ gewoon onder de druk kan voetballen.
 

Abubakari

Well-known member
Als AZ maar niet zo slap start als afgelopen zondag. Want dan zie ik het somber in. Kunnen ze weer net zo spelen als de wedstrijden voor zondag, dan maken we een goede kans om de finale te halen.

Dat was ook de verdienste van Ajax, dat lukt het huidige lamenadige Feyenoord toch niet. Gewoon go with the flow en naar de finale! HUP AZ!
 

Jozsef

New member
AZ dus favoriet vanavond. Objectief gezien klopt dat ook wel, voetballend is die ploeg (vooral in de omschakeling) zoveel verder.
Enige hoop op een ouderwets kolkende Kuip, maar ik zet m'n geld toch op AZ.
 

Ska P 187

Well-known member
Dit gaat Feyenoord echt week redden en vervolgens is de carri?re van Gio als trainer echt begonnen.
Dat hoorde ik ergens bij de snor en co.
Hoe laat begint dit potje?
 

fr-keff

Active member
Feyenoord begint met de volgende elf: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Elia, Kramer en Kuyt.
 
Bovenaan