Be Quick 1887

bqandy

Well-known member
Is die er klaar voor en in bezit van de diploma's?
Heeft hij al wel eens eerder op eigen benen gestaan?
Is hij destijds ook al als assistent aangesteld met de intentie om op termijn een keer door te stromen tot hoofdcoach?

Ik denk een goede keuze. Hij heeft ongeveer een jaar al TC 1 en kent de club goed.
Kevin (37) speelde van 2002 tot 2011 bij Be Quick. Centrale verdediger en de laatste jaren als aanvoerder.
Daarna was hij twee jaar hoofdtrainer van Leek Roodenburg. Promoveerde naar en degradeerde uit de 4e klasse. Vervolgens vier jaar assistent bij Be Quick.
Hij is niet gehaald met de intentie ooit opvolger van Visser te worden. Daarvoor is vier jaar te lang.

Be Quick toonde de laatste jaren durf met het halen van trainers.
Marcel Groninger werd bij derde klasser Helpman wegeplukt. En na Be Quick; HHC Hardenberg en assistent bij FC Groningen. En nog vaak toeschouwer bij BQ,
Mischa Visser werd gehaald bij ACV 2. En die heeft zich ook goed bewezen de afgelopen vier jaar. Door het "wereldje" eerst als te licht bevonden, maar dat veranderde al snel in waardering.
Nu wordt een assistent hoofdtrainer. We gaan het zien. Ik heb er vertrouwen in dat hij het kan. Het is wel afhankelijk van de selectie, want we staan vierde in de 3e divisie, betalen slechts 100 euro in de maand, dus er wordt weer aardig getrokken aan de spelers.
 

De Groene Scout

Well-known member
Prima geregeld.
Wist niet dat hij TC 1 had en al eens zelfstandig trainer was geweest. Dat dat hij na zijn actieve carri?re direct aan de staf was toegevoegd.
Dit zijn vaak ook niet de duurste trainers. Volgens mij heeft HSC'21 een soortgelijk verhaal voor komend seizoen.
 

Unregistere

Well-known member
Ook een relatief jonge trainer, al is hij oud vergeleken bij Visser volgens mij. Toch altijd een mooi pad, eerst assistent bij een goede amateurclub en dan op eigen benen verder gaan. De afgelopen jaren hier ook regelmatig gezien, al kozen die trainers meestal voor een wat kleinere club als eerste klus. Maar die heeft Waalderbos natuurlijk al gehad voor hij assistent werd.

Trouwens, bqandy, ??n voordeel: Harkemase Boys doet niet aan contracten, dus die zullen vast geen spelers van jullie benaderen. ;)
 

noordooster

Well-known member
Trouwens, bqandy, ??n voordeel: Harkemase Boys doet niet aan contracten, dus die zullen vast geen spelers van jullie benaderen. ;)

Tegen die licentie-eis zijn betekent nog niet dat je de spelers geen contracten laat tekenen.
Kijk wat dat betreft ook maar eens naar de andere 13 weigerclubs.
 

Abubakari

Well-known member
Dat OOG TV kunnen ze ook beter BQ1887 TV noemen, volgens mij is die ene redacteur een Be Quick 1887 fan.

Of heeft OOG ook nog oog voor het Mamio kampioenschap gehad? Nee, we gaan weer naar dat elitaire clubje uit Haren omdat de trainer een cursus gaat doen.:eek:mg:
 

Abubakari

Well-known member
Nee, dat was zeker zondagmiddag op de radio toen ik bij GRC-Frisia stond te kijken?

Maar verkeerde prioriteiten dus, een trainer die een cursus gaat doen kun je op de radio kwijt en een kleurrijke club die kampioen is geworden is meer iets voor TV.
Nog een eindredacteur nodig? :D (Is het ook gelijk gebeurd met verslagen van rugbywedstrijden wat werkelijk niemand iets interesseert terwijl er tig interessante voetbalwedstrijden zijn).
 

Abubakari

Well-known member
Nou niet meer zeuren.

:D

Komt ie met eeuwenoude items over Mamio om de gemiste OOG TV uitzending over Het Kampioenschap van de Goddelijke Kanaries van Selwerd
goed te maken. Ongelooflijk dit.

Volgende keer op zondag maar eens de grootste kanshebber op de derde periode in 1F in plaats van weer het om Piet Keizers baard spelende Be Quick 1887 qua verslag?
:jerry:
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Doet het 2e van Be Quick niet mee aan de strijd om de landstitel? In het programma staat door de naam Be Quick een streep namelijk.
 

bqandy

Well-known member
Doet het 2e van Be Quick niet mee aan de strijd om de landstitel? In het programma staat door de naam Be Quick een streep namelijk.

Ik weet van niks. De trainer van het tweede zei deze week nog tegen me dat het de eerste wedstrijden worden met "echte weerstand".
 

bqandy

Well-known member

noordooster

Well-known member
Nou ja, klopt helemaal. Ik heb net de trainer van het tweede gebeld en men kan geen elftal op de been brengen. Heel veel blessures en met het oog op de mogelijke nacompetitie van het eerste en de A1 kan daar ook niet uit geput worden. Alles is zo onzeker dat men zich nu al teruggetrokken heeft en niet op het allerlaatste moment.

Een club met 4 A-juniorenteams , waarvan 2 op divisie niveau, met een zondag 3 in de reserve eerste klasse kan geen tweede elftal op de been brengen.
Wat een afgang.
Een club die zeer regelmatig ervoor pleit hun tweede elftal in een standaardklasse in de piramide te krijgen, omdat men aangeeft veel te sterk te zijn voor de res. hoofdklasse zaterdag, kan geen tweede elftal op de been brengen. Belachelijk.
De nette club Be Quick 1887 zou zich moeten schamen voor het terugtrekken van het tweede elftal.

De trainer gaf vooraf aan eindelijk eens echte tegenstand te verwachten tegen de andere kampioenen van de zaterdag- en zondag reserve hoofdklassen.
Zoals ik enkele reacties terug al aangaf, ze durfden de confrontatie met Staphorst 2 waarschijnlijk niet aan.
 

de waan

Well-known member
Ja, ik vind het ook een beetje slappe hap. In het ergste geval verlies je twee keer met een gemankeerd team. Jammer dan. Hebben je talenten achter de talenten in ieder geval weer wat ervaring opgedaan.
 
Bovenaan