Azië Cup 2019

Joost

Well-known member
Ik kan tot op heden geen Nederlandse zender vinden die het uitzendt helaas.

De openingswedstrijd is morgen om 17:00 maar dan zenden Eurosport, BBC en ARD/ZDF niets uit.
 

Unregistere

Well-known member
Dat wordt dus zoeken naar schimmige streams in de diepste krochten van het Aziatische internet... Jammer.
 

Bonehead

Well-known member
Eurosport zendt buurthuisdarten uit:confused:

Rojadirecta is my friend. Even casten en klaar is Kees.
 

Batigoal

Well-known member
En we trappen af met de kraker VAE-Bahrein! Een regioderby dus.

Zie ik nou goed dat de absolute ster van de Emiraten, Omar Abdulrahman, er niet bij is? Dat is d? posterboy en het gezicht van de FIFA-spellen in het Midden-Oosten. Ik had hem graag eens aan het werk gezien.
 

Unregistere

Well-known member
En we trappen af met de kraker VAE-Bahrein! Een regioderby dus.

Zie ik nou goed dat de absolute ster van de Emiraten, Omar Abdulrahman, er niet bij is? Dat is d? posterboy en het gezicht van de FIFA-spellen in het Midden-Oosten. Ik had hem graag eens aan het werk gezien.

Klopt. Dit is de reden waarom 'de Arabische Messi' ontbreekt:

DqRgz6ZX0AAzd63.jpg


https://www.foxsportsasia.com/footb...uae-omar-abdulrahman-miss-2019-afc-asian-cup/

Zuur.
 

Unregistere

Well-known member
De Verenigde Arabische Emiraten ontsnapten in het openingsduel aan een nederlaag! Bahrein kwam in de 78e minuut heel brutaal op 0-1 door Mohamed Al Romaihi. Twee minuten voor tijd mocht invaller Ahmed Khalil echter vanaf elf meter aanleggen. Hij schoot raak en bracht het gastland weer op gelijke hoogte: 1-1 derhalve!
 

Unregistere

Well-known member
Zeg dat wel! Anas Bani Yaseen bezorgt Jordani? de winst. Bij Australi? kwamen de PSV'ers Sainsbury en Behich heel de wedstrijd in actie, Sainsbury kreeg geel.

Straks nog Thailand - India uit groep A en Syri? - Palestina uit groep B.
 

Unregistere

Well-known member
Diepe droefenis in menig Thaise massagesalon. India klopte Thailand namelijk met 1-4!

Sunil Chhetri maakte er twee, waarvan ??n strafschop, en is nu topscorer van het toernooi. Ook Anirudh Thapa en Jeje Lalpekhlua vonden het doel namens India. De Thaise aanvoerder Teerasil Dangda, ook wel bekend als 'Bomber van Bangkok', deed nog iets terug voor zijn land door de 1-1 te maken. Daarna liep India echter ver uit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Voor spits Yusuf Helal een hectische 2 dagen zo! Eerst een toptransfer verdienen naar Slavia Praag en een dag later de opener van de Azi? Cup spelen.

En? Speelde hij buitenaards en de sterren van de hemel?
 

Batigoal

Well-known member
Diepe droefenis in menig Thaise massagesalon. India klopte Thailand namelijk met 1-4!

Sunil Chhetri maakte er twee, waarvan ??n strafschop, en is nu topscorer van het toernooi. Ook Anirudh Thapa en Jeje Lalpekhlua vonden het doel namens India. De Thaise aanvoerder Teerasil Dangda, ook wel bekend als 'Bomber van Bangkok', deed nog iets terug voor zijn land door de 1-1 te maken. Daarna liep India echter ver uit.

Dat is ook toevallig, want Chhetri heet de Bomber van Bombay!
 

Batigoal

Well-known member
De kraker tussen Syri?-Palestina is 0-0 ge?indigd, ondanks dat de Palestijnen de laatste 20 minuten met 10 man speelden.

Voor de liefhebbers: vandaag komen o.a. Kirgizi?, Filippijnen en Jemen in actie!
 
Bovenaan