AZ Nieuws topic

leo1949

Well-known member
Ja ze waren te duur geworden en nu is er een tijdje geleden besloten om dat geld in goede spelers te stoppen zodat we die dingen niet meer nodig hebben.
In verband met komende zondag hebben ze dat hopelijk op tijd gedaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De kleurencombinatie donkerblauw/zwart vind ik gewoon heel erg mooi. En dat plaatje is een beetje vaag. Volgens mij is het shirt in het echt veel mooier.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ stopt met de klappers... Eindelijk.

Als ze nu maar niet met trommels komen aanzetten. Hopelijk loten jullie Southampton in de poule, dan is dat een reden om voor de eerste keer het AFAS stadion te bezoeken. In de Hout was ik wel al eens geweest. Dat was een prachtig ouderwets stadion.
 

leo1949

Well-known member
Ja de pisbakken daar zal ik nooit vergeten wat konden die stinken als ik moest ging ik wel in de bosjes.
 

leo1949

Well-known member
Bij de catering van AZ komt binnenkort de mogelijkheid om te pinnen bij de cateringpunten in het stadion.
AZ is druk bezig de voorzieningen in het stadion te verbeteren en hoopt dit najaar een nieuw betaalsysteem te introduceren
waarbij contactloos met pin betaald kan worden als je een biertje of broodje wil halen.
Na een overgangsperiode gaan de muntjes verdwijnen.
 

Forza AZ

Well-known member
waarbij contactloos met pin betaald kan worden als je een biertje of broodje wil halen.
Contactloos? Volgens mij kan dat nog helemaal niet bij alle banken. Bij de Rabobank in ieder geval niet.

Leuk zo'n modern systeem, maar denken ze ook aan mensen die niet kunnen pinnen (kinderen bijvoorbeeld)?
 

zwammy

Well-known member
Ja ze waren te duur geworden en nu is er een tijdje geleden besloten om dat geld in goede spelers te stoppen zodat we die dingen niet meer nodig hebben.
In verband met komende zondag hebben ze dat hopelijk op tijd gedaan.


Die zijn toch gratis? Worden toch betaald door de sponsors die erop staan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij wel. We hebben ze een keer in De Kuip gehad mede mogelijk gemaakt door Fortis. Dan is seizoen 2005/2006 geweest, mijn eerste jaar als seizoenkaarthouder. Het enige jaar op vak EE, daarom is het mij bijgebleven. Stond wel keurig het competitieschema op meen ik.
 

leo1949

Well-known member
Leo er staan nog wat vragen open in het andere topic.

Met een beetje aanpassen kan het gewoon lukken maar het blijft daar gewoon "Het kan wel/het kan niet".
Dus daar komen we niet verder en die donderdag blijft gewoon een ongelukkige dag.
 

SanMark.

Well-known member
Met een beetje aanpassen kan het gewoon lukken maar het blijft daar gewoon "Het kan wel/het kan niet".
Dus daar komen we niet verder en die donderdag blijft gewoon een ongelukkige dag.

Leg dan uit hoe jij de bekerwedstrijden en de NT wedstrijden gespeeld moeten worden.

Gewoon even de maand oktober indelen ( of een andere maand) hoe jij het ziet. Dan moet gewoon duidelijk zijn dat wij allemaal gek zijn en dat jij gelijk hebt. Die kans wil je toch niet laten lopen ?
 

Forza AZ

Well-known member
Ja, laat ik dan even het huidige schema van september-december hier neerzetten. Dan kan leo1949 dat aanpassen met zijn plan:

1/3 sep: interlands
8/10 sep: interlands
15/17 sep: CL/EL
22/24 sep: beker
29 sep/1 okt: CL/EL
6/8 okt: interlands
13/15 okt: interlands
20/22 okt: CL/EL
27/29 okt: beker
3/5 nov: CL/EL
10/12 nov: interlands
17/19 nov: interlands
24/26 nov: CL/EL
1/3 dec: vrije week (in Nederland, in andere landen zal er vast wel iets gepland staan)
8/10 dec: CL/EL
15/17 dec: beker
 
Bovenaan