Atletiek

erka

Well-known member
Hahahaha....maar hij zal maar geblesseerd raken.

VbejlVh.gif

Fabian

Active member
In 17 jaar is er niet zo snel gelopen.

Alleen Flo-Jo en Marion Jones (we weten hoe het met hen afliep, met Flo-Jo wel iets slechter overigens) waren ooit sneller.

Jamel

Administrator
Forumleiding
‏@NOSsport 4 minutes ago

Dafne Schippers is na haar goud op de 200 meter onwel geworden. Ze is met een arts naar een ruimte in het stadion gebracht om bij te komen.

-------------------------------

En toch zegt een klein stemmetje in mijn hoofd.... Ach ja, ze krijgt vooralsnog gewoon het voordeel van de twijfel.

erka

Well-known member
Die Rus op de 110h loopt ook snel, 3e tijd ooit. Goede dag voor Europa vandaag. Dit soort onderdelen waren toch jarenlang voor de VS of Jamaica.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee, als je die eindsprint ziet... die zal echt wel helemaal naar de kloten zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, als je die eindsprint ziet... die zal echt wel helemaal naar de kloten zijn.

Dat zal sowieso. Schoon of niet. Maar als er slechts twee vrouwen ooit sneller zijn geweest en die twee allerminst onomstreden zijn....

A345

New member
Je hebt gelijk hoor, we weten het niet. Maar al was ze een donkere Amerikaanse, dan hadden heel veel mensen hier vraagtekens bij gezet.

Die Rus die de horden wint is natuurlijk voor velen ook een zondaar, want ja, een Rus...

Onwaarschijnlijk goed dit van Schippers. Dit zijn wel de mooiere sportmomenten tijdens een jaar hoor.

SanMark.

Well-known member
Ik vind jullie enthousiasme over de prestaties van Schipper schril afsteken bij jullie reacties over het presteren van Hassan. Ben benieuwd wat Silvana daar van zal vinden.

Ik vond Hassan haar reactie na afloop van de race geweldig wat een teleurstelling en onbegrip zat daar in.

erka

Well-known member
Ik vond Hassan haar reactie na afloop van de race geweldig wat een teleurstelling en onbegrip zat daar in.

Klopt ja. Dat was een ontzettend open en ontwapenend interview. Ik vind Hasan ook een leuk mens. Er is ook een interessante docu over haar ooit gemaakt.

SanMark.

Well-known member
Klopt ja. Dat was een ontzettend open en ontwapenend interview. Ik vind Hasan ook een leuk mens. Er is ook een interessante docu over haar ooit gemaakt.

Het lijkt mij ook een zeer leuk meisje. Hopelijk kan ze de komende jaren nog een paar stappen zetten naar de echte wereldtop toe.

erka

Well-known member
Het lijkt mij ook een zeer leuk meisje. Hopelijk kan ze de komende jaren nog een paar stappen zetten naar de echte wereldtop toe.

Daar zit ze al wel bij, vind ik. Als je brons haalt op de 5000 m hoor je bij de absolute wereldtop.

Bovenaan