Nee, als je die eindsprint ziet... die zal echt wel helemaal naar de kloten zijn.
Coach zegt het ook, gewoon de inspanning.
Haha ja. Die gaat zeggen, "ja 'k denk dat dat de bijwerkingen zijn van allerlei verboden middelen die ze vanochtend in haar lichaam gestopt heeft".
We zullen het wel merken, of niet.
Je hebt gelijk hoor, we weten het niet. Maar al was ze een donkere Amerikaanse, dan hadden heel veel mensen hier vraagtekens bij gezet.
Haha ja. Die gaat zeggen, "ja 'k denk dat dat de bijwerkingen zijn van allerlei verboden middelen die ze vanochtend in haar lichaam gestopt heeft".
Ik vind jullie enthousiasme over de prestaties van Schipper schril afsteken bij jullie reacties over het presteren van Hassan. Ben benieuwd wat Silvana daar van zal vinden.
Ik vond Hassan haar reactie na afloop van de race geweldig wat een teleurstelling en onbegrip zat daar in.
Klopt ja. Dat was een ontzettend open en ontwapenend interview. Ik vind Hasan ook een leuk mens. Er is ook een interessante docu over haar ooit gemaakt.
Het lijkt mij ook een zeer leuk meisje. Hopelijk kan ze de komende jaren nog een paar stappen zetten naar de echte wereldtop toe.