Atletiek

JMD

Well-known member
Gaat rap. Tijdens de 200 meter zaten er nog behoorlijk wat mensen. Maar wel logisch dat het snel leegstroompt.

Tijdens de 100m bedoel je??

Ja, dat stroomde snel leeg. En zoveel maakte het uiteindelijk niet uit. Ik ben tot de huldiging van de zevenkamp gebleven en kon daarna gewoon achterin de rij aansluiten richting het station. Liep overigens wel door (maar niet snel). In 25 min was ik bij het station van Stratford (normaal 15 min lopen).
Was een topavond, leuk om zo'n atletiektoernooi eens live te zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Atletiek

Ik heb het niet gezien, maar volgens mij is Hassan alles behalve arrogant. Wel enorm zwaar teleurgesteld kan ik mij zo voorstellen. Bijna een jaar lang hier naartoe getraind, over de juiste vorm beschikken en toch het niet tot een goed einde kunnen volbrengen.

Ik zie te weinig atletiek en te weinig Hassan om te weten wat nou wel de juiste tactiek was, maar de gekozen tactiek heeft iig niet gewerkt. Sneu voor haar. Lijkt mij een discipline waar veel tactiek bij komt kijken.
 

erka

Well-known member
Ze lijkt mij ook niet arrogant, eigenlijk het omgekeerde. In interviews is ze altijd ontwapenend eerlijk.
Wel jammer dat ze de laatste 50m helemaal instortte.
 

Batigoal

Well-known member
Zonde zeg. Ik vind het wel bizar dat ze op het laatste stuk zo enorm instortte. Dat zie je geloof ik zelden bij de echte toppers. Meestal verdelen ze hun energie goed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Atletiek

Ik heb geen idee. Ik denk eerlijk gezegd dat het bij zo'n nummer wel vaker voor zal komen. Toch een lastige afweging om of vroeg op kop te gaan en langdurig een constant hoog tempo te pakken of laat op kop te gaan en volle bak te gaan versus de mogelijke topsnelheden van de tegenstander. Gisteren leek zij voor een tussenweg te kiezen en dat lukte dus niet. Misschien dat het wel was gelukt als ze niet zo ver van achteren moest komen. Ik heb de 1.500 meter niet vaak gezien, maar ik ga toch maar vaker kijken. Gaat Hassan nog meer nummers lopen dit WK? Ik moet zeggen dat ik ook wel een zwak voor haar heb.
 

Max

Administrator
Forumleiding
PR van 14:41 heeft ze op de 5 km op de baan en 15:47 op de weg. Echt bizar hard die eerste tijd.
 
Bovenaan