Atletiek

SanMark.

Well-known member
Hassan kan bij mij niet meer stuk na de zilveren of bronzen plek van 2 jaar terug of zo. Hoe teleurgesteld ze toen was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tja, daar wonen ook alleen maar losers die nauwelijks te verstaan zijn.
Logisch dus.

Jij durft naast Rotterdam ook al niet naar Amsterdam?

Overigens is ze als vluchteling naar Nederland gekomen. Via Drenthe en Friesland kwam ze in Eindhoven terecht en inmiddels woont ze dichtbij Papendal. Wel al sinds 2008 in Nederland.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Atletiek

Kan hij ook weinig aan doen. Ik zie tenminste geen Armstrong in Bolt.
 

Pascallovic

Well-known member
Kan hij ook weinig aan doen. Ik zie tenminste geen Armstrong in Bolt.
Blijft natuurlijk wel verdacht dat hij zoveel beter dan de rest is geweest de afgelopen 10 jaar en dat iedereen die hem uberhaubt nog enigszins konden bijhouden (Niet eens verslaan) allemaal betrapt zijn op doping.

Maar goed zolang er geen enkel concreet bewijs is, blijft ie een legende.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Blijft natuurlijk wel verdacht dat hij zoveel beter dan de rest is geweest de afgelopen 10 jaar en dat iedereen die hem uberhaubt nog enigszins konden bijhouden (Niet eens verslaan) allemaal betrapt zijn op doping.

Maar goed zolang er geen enkel concreet bewijs is, blijft ie een legende.

Hij blijft sowieso een legende, net als Armstrong. Als je de beste bent in een veld waarin iedereen doping gebruikt, dan blijft het een fantastische prestatie.
 

Maasveld

Well-known member
Hij blijft sowieso een legende, net als Armstrong. Als je de beste bent in een veld waarin iedereen doping gebruikt, dan blijft het een fantastische prestatie.
Armstrong ging alleen een piepklein beetje verder dan alleen doping gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan