Amerikaanse verkiezingen 2016

Amerikaanse verkiezingen 2020

  • Joe Biden

    Stemmen: 8 44,4%
  • Donald John Trump

    Stemmen: 3 16,7%
  • iemand anders (om wat voor reden dan ook)

    Stemmen: 7 38,9%

  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .

Friesland

Well-known member
Deze vindt Friesland misschien wel leuk (al is het misschien niet exact genoeg voor hem):
https://twitter.com/dsparks/status/783085306090131456

Mooi gevonden, ?e waan.

@Friesland; heb je ook statistieken over wat de 'grotere' 3th parties als Johnson en Stein waarschijnlijk gaan pakken qua stemmen?

De 9 stemmen zijn als volgt verdeeld:
Johnson 6
Sanders 2
Kasich 1
Stein kreeg in de drie gehuchten geen stemmen.

Trump had er overigens 32 stemmen, niet 34.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zit de docu van gisteren af te kijken over de opkomst van Trump en Clinton. Best vermakelijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond die speech van Clinton wel stoer bij die college.

Zeker. Dat is ook zo'n beetje het enige moment dat ze haar ware gezicht liet zien. Verder viel het op hoe zeer het volk haar haat. Het gaat vast Trump worden.
 

JFK

Well-known member
Zeker. Dat is ook zo'n beetje het enige moment dat ze haar ware gezicht liet zien. Verder viel het op hoe zeer het volk haar haat. Het gaat vast Trump worden.

Dat haten, dat begrijp ik eigenlijk niet zo goed. Het was best beangstigend om te zien, alsof de dochter van de duivel op deze aarde rondloopt.
 

noordooster

Well-known member
Jij bent dan ook geen Amerikaan.

Nee. Ik krijg ook wel het idee dat wanneer de Nederlanders de keuze mochten maken, Clinton dik zou winnen.
En al helemaal wanneer journalisten of andere " deskundigen " die je op de Nederlandse tv ziet het alleen voor het zeggen zouden hebben.
Overigens , ik zou ook voor Clinton stemmen,
 
Bovenaan