Misschien kunnen voetbalclubs die zich niet plaatsen voor Europees voetbal ook een eigen competitie of beker organiseren en die 'winnen'?Haha, dus je kunt gewoon zelf toernooien organiseren die meetellen voor de wereldranglijst en dat wordt dan ook nog eens niet gecontroleerd door de basketbalbond?
‘Belgische 3x3 basketballers werden afgeperst via dreigmails vanwege fictieve toernooien’
De ophef rond de Belgische 3x3 basketballers is over de grens groot. Er komt een onderzoek naar fraude. Zo verandert de olympische droom plots in een nachtmerrie. Volgens het team rond de Lions zijn ze zelf echter afgeperst via dreigmails, waarin geld zou worden geëist.www.ad.nl
Vanwege jaloezie dus... Nergens wordt ingegaan op de beschuldigingen. 'De buitenwereld' heeft het gedaan.
Het lijkt wel of ze in de leer bij de VVD zijn geweest.Alsof ze eens soort Robin Hoods zijn. Hun prestatie op de Spelen was prima, maar dat kan op echt geen enkele manier fraude bij de kwalificatie goedpraten.
Vind het altijd wel bijzonder dat de medaillespiegel van de Paralympische spelen wat grote afwijkingen laat zien met die van de Olympische spelen. Zo scoort Oekraïne altijd heel hoog bij de Paralympische spelen en presteert USA weinig als je dat afstemt met de wedloop die ze normaliter bij de Olympische spelen hebben met China.
Een grapje maken over Tsjernobyl moet ik maar niet doen zeker?Vind het altijd wel bijzonder dat de medaillespiegel van de Paralympische spelen wat grote afwijkingen laat zien met die van de Olympische spelen. Zo scoort Oekraïne altijd heel hoog bij de Paralympische spelen en presteert USA weinig als je dat afstemt met de wedloop die ze normaliter bij de Olympische spelen hebben met China.
Zou droevig zijn, maar klinkt niet ongeloofwaardig.Ik ken iemand die jarenlang bij het Oranje voetbalteam voor gehandicapten heeft gespeeld. Die vertelde dat veel voormalig Sovjet landen sjoemelen met handicaps en verklaringen.
Een speler van het zitvolleybal team die ik ken zei precies hetzelfde. Hij had het destijds overigens ook specifiek over Iran, wat het laatste decennium in zijn sport heerst.Ik ken iemand die jarenlang bij het Oranje voetbalteam voor gehandicapten heeft gespeeld. Die vertelde dat veel voormalig Sovjet landen sjoemelen met handicaps en verklaringen.