Nope. 3 paarden en daar moet je het mee doen.Je mag eentje laten vallen toch?
Niet meer, vroeger waren er 4 per land en telden de beste 3. Nu 3 per land en alle 3 tellen.Je mag eentje laten vallen toch?
Nope. 3 paarden en daar moet je het mee doen.
Heeft nog niemand gemeld wat voor faalhaas Hoogland is?
Ja precies. Sommige dingen hoef je toch niet specifiek te benoemen?Ga je nou een open deur intrappen?
Nou, daar ben je lekker mee als Nederland zijnde. Aangezien dat paard van die Greve nog minder hoog springt dan die bejaarde muilezel die hier om de hoek in een weiland staat.Nope. 3 paarden en daar moet je het mee doen.
Volgens mij was dat Dubbeldam, en dat is een springend paard.Er was toch ook een paard verkocht, of was dat een dansend paard?
Jep. Eens. Zelfs als we de finale halen zijn medailles echt wel uitgesloten. Finale is overigens morgen.Bij de paarden zie je dus wel dat Willem Greve oorspronkelijk terecht reserve was.
Toch wel een beetje jammer dat mijn beste grap van de dag door niemand wordt herkend en/of erkend.Komt wel goed met die springruiters. De andere landen bakken er ook niks van. En ik kan me zo voorstellen dat het paard van Marc Houtzager bloed ruikt na het fiasco in de individuele wedstrijd.
Sinds wanneer maak jij grappen dan?Toch wel een beetje jammer dat mijn beste grap van de dag door niemand wordt herkend en/of erkend.