Zeker.Maar even serieus he, wat een schitterende twee weken topsport.
Ik vind het als buitenstaander en leek nog steeds helemaal niets. Ze moet tactisch wel extreem goed zijn, want qua uithangbord kun je het bijna niet slechter treffen. Alleen al hoe ze elke wedstrijd zo hangt over de boarding tijdens de wedstrijd. Het ziet er niet uit.Zou ook mooi zijn voor de Allyson Annan als zij goud haalt met NL. Werd 5 jaar terug al afgedankt hier en daar omdat ze in de finale totaal de weg kwijt was, dit zou de ultieme revanche zijn en mooi dat de hockeybond vertrouwen hield in haar.
Dat ben ik idd helemaal met je eens, de uitstraling is dramatischIk vind het als buitenstaander en leek nog steeds helemaal niets. Ze moet tactisch wel extreem goed zijn, want qua uithangbord kun je het bijna niet slechter treffen. Alleen al hoe ze elke wedstrijd zo hangt over de boarding tijdens de wedstrijd. Het ziet er niet uit.
Zeker.
En ja, het publiek mis je af en toe wel, maar vreemd genoeg mis ik het hier op de Spelen minder dan bij voetbalduels.
Ik vind het als buitenstaander en leek nog steeds helemaal niets. Ze moet tactisch wel extreem goed zijn, want qua uithangbord kun je het bijna niet slechter treffen. Alleen al hoe ze elke wedstrijd zo hangt over de boarding tijdens de wedstrijd. Het ziet er niet uit.
Ik ook.Voor een sport waarbij het hebben van een uithangbord voor een ploeg,die met afstand de beste van de wereld is, echt volslagen onbelangrijk is, vergeef ik het haar.
Ja verdomme, worden we weer genaaid. Lucas Moura 2.0.Was toch na de tijd ? Klok was volgens mij al op 0 toen de bal de goal in ging
Wordt ook vrij lastig nu om top 10 te halen...Greve 13 punten bij de paardjes, niet best.