Er komen nog dubbele punten, dus brons is nog mogelijk.Het begin was zo goed, na de val kwamen ze goed terug, maar ze geven het nu totaal weg, zijn nergens meer.
4e nu, Ronde voorsprong voor GBR/DEN/RUS, dat gaan we nooit meer inlopen lijkt me.
Er komen nog dubbele punten, dus brons is nog mogelijk.Het begin was zo goed, na de val kwamen ze goed terug, maar ze geven het nu totaal weg, zijn nergens meer.
4e nu, Ronde voorsprong voor GBR/DEN/RUS, dat gaan we nooit meer inlopen lijkt me.
Maar dan mag RUS geen punt meer pakken... En de winst in die laatste sprint zal wel naar GB gaan.Er komen nog dubbele punten, dus brons is nog mogelijk.
Wanneer is er sprake van een aflossing? Pieters was Wild al lang en breed voorbij gefietst.Als land aflossing doet MOET je bovenlangs inhalen, dat deed die Australische dus niet.
Daar gaat het niet om, de aflossing is het daadwerkelijke contact, dat 'overgeven'.Wanneer is er sprake van een aflossing? Pieters was Wild al lang en breed voorbij gefietst.
Op dat moment kennelijk geen goede wissel bij NLToch tegenvallend, want je zag die ronde inhalen echt aankomen, het was nou niet dat ze in 2 rondes ineens een ronde voorsprong hadden. De Fransen zakten zelfs nog weg (die probeerden ook die ronde te pakken).
En die valpartij was ook niet de oorzaak, want daarna hadden ze nog punten gepakt.
Dan mag ze wel tactischer beter rijden dan vandaag, want de puntenkoers is daarin net zoals de madison vandaag.Dan moet Wild het maar op het omnium doen
Dan deed de Australische dus niets fout.Daar gaat het niet om, de aflossing is het daadwerkelijke contact, dat 'overgeven'.
Ik vind die Madison maar weinig aan. Onoverzichtelijk en volop valpartijen.
Klopt.Dan deed de Australische dus niets fout.
Evenaring van het record van Rio.VIERDE!