Harrie tegen King Kenny. Dat kan leuk worden!
Mwah.Harrie tegen King Kenny. Dat kan leuk worden!
Dan zijn ze het afgelopen jaar zelfs nog dichterbij gekomen, aldus Theo Bos.Kun je wel zeggen dat de tegenstand minder goed is, maar deze twee zijn gewoon achterlijk goed.
Je kijkt naar wat zij en Thiam de afgelopen tijd hebben gedaan en dan moet je hopen dat het verschil bij het verspringen klein is, want daar is Thiam beter en Vetter zou op speer winst moeten pakken tov Thiam. Het verspringen ging volgens verwachting, maar speer is echt een tegenvaller. Toen ik hier las dat Thiam over de 54 meter ha gegooid dacht ik "oei, dat is een paar meter meer dan verwacht, Vetter gaat hier niet heel veel punten pakken tov Thiam". Ik had bij speer precies het omgekeerde verwacht. Vetter rond de 54-55 meter en Thiam rond de 51 meter. Dat is een nettoverschil van bijna 150 punten ten opzichte van de verwachting.Tuurlijk hoop je na gister dat Vetter voor goud kan strijden, maar voorafgaand aan het toernooi zou eventueel zilver al een zeer onverwacht en mooi resultaat zijn.
Je bevestigt nu wat ik eerder dus al zei; dat zo'n meerkamp toernooi veel meer is dan een optelsom van potentie.Je kijkt naar wat zij en Thiam de afgelopen tijd hebben gedaan en dan moet je hopen dat het verschil bij het verspringen klein is, want daar is Thiam beter en Vetter zou op speer winst moeten pakken tov Thiam. Het verspringen ging volgens verwachting, maar speer is echt een tegenvaller. Toen ik hier las dat Thiam over de 54 meter ha gegooid dacht ik "oei, dat is een paar meter meer dan verwacht, Vetter gaat hier niet heel veel punten pakken tov Thiam". Ik had bij speer precies het omgekeerde verwacht. Vetter rond de 54-55 meter en Thiam rond de 51 meter. Dat is een nettoverschil van bijna 150 punten ten opzichte van de verwachting.
Wereldrecordhouder. Al was dat wel op hoogte.Die gast uit Trinidad kan ook wel fietsen
Ben jij wel eens bij zo'n evenement geweest? Kan ik je echt aanraden. Ik ben in 2011 naar de WK in Apeldoorn geweest, had een topdag. Zo gaaf om te zien. Zo overzichtelijk ook.Heerlijk zeg, zo'n ochtendje baanwielrennen! Het volgt elkaar allemaal ook zo lekker snel op.
Nee, nooit gedaan. Maar staat al een tijdje hoog op m'n lijstje om te doen. Zal binnenkort eens kijken of er een mooi internationaal evenement in Nederland is, de komende jaren.Ben jij wel eens bij zo'n evenement geweest? Kan ik je echt aanraden. Ik ben in 2011 naar de WK in Apeldoorn geweest, had een topdag. Zo gaaf om te zien. Zo overzichtelijk ook.
Tevens ook mooi om te zien hoe steil die baan is in de bochten, dat is echt idioot.