Volgend jaar het EK in Apeldoorn. Hmm....Nee, nooit gedaan. Maar staat al een tijdje hoog op m'n lijstje om te doen. Zal binnenkort eens kijken of er een mooi internationaal evenement in Nederland is, de komende jaren.
De WK van dit jaar is teruggegeven (zou in Azerbeidzjan zijn), wie weet dat dit naar Apeldoorn komt.Nee, nooit gedaan. Maar staat al een tijdje hoog op m'n lijstje om te doen. Zal binnenkort eens kijken of er een mooi internationaal evenement in Nederland is, de komende jaren.
Moet je echt doen!Volgend jaar het EK in Apeldoorn. Hmm....
Zin om met me mee te gaan?Moet je echt doen!
Ja, maar dat geldt eigenlijk voor iedere sport. En ik denk dat het in een meerkamp waarschijnlijk extra geldt omdat het totaal verschillende onderdelen zijn.Je bevestigt nu wat ik eerder dus al zei; dat zo'n meerkamp toernooi veel meer is dan een optelsom van potentie.
Is volgens mij EK JuniorenVolgend jaar het EK in Apeldoorn. Hmm....
Is in augustus zie ik, midden in mijn vakantie, misschien ben ik dan weg. Laten we tzt maar even contact houden ja.Zin om met me mee te gaan?
Je hebt gelijk. Damn.Is volgens mij EK Junioren
UEC- Article
European Cycling Union (UEC) member of the International Cycling Union (UCI)www.uec.ch
Ik heb me vergist, sorry. De komende jaren helaas geen toernooien in Nederland. Wellicht world cups, daar kunnen we wel even naar kijken.Is in augustus zie ik, midden in mijn vakantie, misschien ben ik dan weg. Laten we tzt maar even contact houden ja.
Zesdaagse in Ahoy is ook wel leuk.Ik heb me vergist, sorry. De komende jaren helaas geen toernooien in Nederland. Wellicht world cups, daar kunnen we wel even naar kijken.
Goeie!Zesdaagse in Ahoy is ook wel leuk.