Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee, nooit gedaan. Maar staat al een tijdje hoog op m'n lijstje om te doen. Zal binnenkort eens kijken of er een mooi internationaal evenement in Nederland is, de komende jaren.
Volgend jaar het EK in Apeldoorn. Hmm.... :)

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Nee, nooit gedaan. Maar staat al een tijdje hoog op m'n lijstje om te doen. Zal binnenkort eens kijken of er een mooi internationaal evenement in Nederland is, de komende jaren.
De WK van dit jaar is teruggegeven (zou in Azerbeidzjan zijn), wie weet dat dit naar Apeldoorn komt.

JMD

Well-known member
Vond Braspenninckx gisteren niet sterk, maar vandaag is ze echt goed. Naar de finale en we weten sinds Rio wat er daar kan gebeuren.

Friesland

Well-known member
Je bevestigt nu wat ik eerder dus al zei; dat zo'n meerkamp toernooi veel meer is dan een optelsom van potentie.
Ja, maar dat geldt eigenlijk voor iedere sport. En ik denk dat het in een meerkamp waarschijnlijk extra geldt omdat het totaal verschillende onderdelen zijn.

erka

Well-known member
Nog even over Vetter en dat speerwerpen hé. Had Thiam nou op de eerste dag dichter bij haar PR op hoogspringen gezeten, dan was het allang beslist geweest.

JMD

Well-known member
Nu de 3e race in omnium, de afvalrace. Daar moet je altijd zo opletten, want het gaat nu dus er om niet laatste te worden, en je zal zien dat er soms ineens iemand laatste ligt die dat niet verwacht, maar de anderen achter hem geven ineens gas.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is in augustus zie ik, midden in mijn vakantie, misschien ben ik dan weg. Laten we tzt maar even contact houden ja.
Ik heb me vergist, sorry. De komende jaren helaas geen toernooien in Nederland. Wellicht world cups, daar kunnen we wel even naar kijken.

Bovenaan