Nee, het record op 1 dag is 7 medailles waarvan 4x goud.Nog nooit meer dan 3 roeimedailles op de Spelen. Dat record gaat er aan.
Volgens mij is het record in het algemeen 4 medailles op 1 dag, dat zal er ook aan gaan.
Aha. Geen wonder dat ik dat me niet kon herinneren.Dat was wel in 1928 in Amsterdam, vervlogen tijden.
Nog nooit gezien, een boot door de boeien heen...
Wat zou er gebeuren als zij de Italianen hadden aangevaren? Wat zijn dan de regels? Ja, ongetwijfeld DQ voor GBR, maar kan je dan als Italië wat doen, je zal er goud door missen.
Ik denk dat het dan "jammer, maar helaas" zou zijn voor de Italianen.Nog nooit gezien, een boot door de boeien heen...
Wat zou er gebeuren als zij de Italianen hadden aangevaren? Wat zijn dan de regels? Ja, ongetwijfeld DQ voor GBR, maar kan je dan als Italië wat doen, je zal er goud door missen.
De analist van dienst op de radio gaf aan dat het in het ergste geval een 'rerace' zou kunnen worden... Dat was nu niet het geval omdat Italië 3e lag zonder echte kans op zilver.Ik denk dat het dan "jammer, maar helaas" zou zijn voor de Italianen.