Algemene prestaties in Tokyo

D

Deleted member 2709

Guest
Volgende finale mannen vier zonder, daar gaat Nederland normaal gesproken geen medaille winnen.

JMD

Well-known member
Nog nooit meer dan 3 roeimedailles op de Spelen. Dat record gaat er aan.

Volgens mij is het record in het algemeen 4 medailles op 1 dag, dat zal er ook aan gaan.

D

Deleted member 2709

Guest
Nog nooit meer dan 3 roeimedailles op de Spelen. Dat record gaat er aan.

Volgens mij is het record in het algemeen 4 medailles op 1 dag, dat zal er ook aan gaan.
Nee, het record op 1 dag is 7 medailles waarvan 4x goud.

• Leuk
Waarderingen: JMD
D

Deleted member 2709

Guest
Een Italiaan kreeg vlak voor de race te horen dat hij positief was op corona, waardoor ze last-minute nog een reserve in moesten brengen.
Zuur. Was er ook wel bang voor dat dit nog bij Nederlanders zou gebeuren (juist na een dagje uitstel..)

JMD

Well-known member
Nog nooit gezien, een boot door de boeien heen...

Wat zou er gebeuren als zij de Italianen hadden aangevaren? Wat zijn dan de regels? Ja, ongetwijfeld DQ voor GBR, maar kan je dan als Italië wat doen, je zal er goud door missen.

D

Deleted member 2709

Guest

Wat zou er gebeuren als zij de Italianen hadden aangevaren? Wat zijn dan de regels? Ja, ongetwijfeld DQ voor GBR, maar kan je dan als Italië wat doen, je zal er goud door missen.

Denk dat je vrij weinig kan doen voor Italië, de nummer 5 was dan a la Bradbury naar een medaille gegaan.

Friesland

Well-known member

Ik denk dat het dan "jammer, maar helaas" zou zijn voor de Italianen.

D

Deleted member 2709

Guest
Volgende finale de mannen dubbelvier, de gedoodverfde winnaar. Ik ben er niet helemaal gerust op.

JMD

Well-known member
Ik denk dat het dan "jammer, maar helaas" zou zijn voor de Italianen.
De analist van dienst op de radio gaf aan dat het in het ergste geval een 'rerace' zou kunnen worden... Dat was nu niet het geval omdat Italië 3e lag zonder echte kans op zilver.

Bovenaan