Wel op de BBC mag ik hopen.Fantastisch, ik kijk alles en verveel me geen moment!
Wel op de BBC mag ik hopen.Fantastisch, ik kijk alles en verveel me geen moment!
je bent zo negatief
En dat maakt het voor JMD en mijzelf ook leuker!Fantastisch, ik kijk alles en verveel me geen moment!
En dat maakt het voor JMD en mijzelf ook leuker!
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik alles ben gaan kijken. Weet alleen dat ik aan het begin van een Olympisch jaar gelijk die twee weken vrij plan.Vind ik ook
Trouwens even serieus he. Ik realiseerde me laatst dat ik sinds Atlanta eigenlijk alles kijk. Dat herinner ik me nog goed omdat het toen nachtwerk was, hittegolf en ik alle tijd had ivm studie en vakantie. Barcelona ook nog wel veel van gezien.
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik alles ben gaan kijken. Weet alleen dat ik aan het begin van een Olympisch jaar gelijk die twee weken vrij plan.
ik keek ook al 1984
De Winterspelen heb ik wat minder mee. Veel minder sporten, dus veel minder keuze ook. En ik vind de verdeling tussen sporten waar wij goed in zijn en waar we niet eens aan meedoen wat minder leuk. Bij schaatsen is het op veel afstanden niet eens spannend en bij andere sporten doen we niet mee. Bij de Zomerspelen heb je elke dag wel verschillende Nederlandse deelnames bij allerlei sporten die ik normaal niet kijk.Doe ik ook altijd met zomerspelen. Winterspelen heb je zo'n dun dagelijks programma dat het er een beetje van afhangt. Als het in Europa is dan neem ik ook vrij omdat het dan mooi overdag is altijd.
De Winterspelen heb ik wat minder mee. Veel minder sporten, dus veel minder keuze ook. En ik vind de verdeling tussen sporten waar wij goed in zijn en waar we niet eens aan meedoen wat minder leuk. Bij schaatsen is het op veel afstanden niet eens spannend en bij andere sporten doen we niet mee. Bij de Zomerspelen heb je elke dag wel verschillende Nederlandse deelnames bij allerlei sporten die ik normaal niet kijk.
Het eerste wat ik 's ochtends steeds doe is de uitslagen opzoeken. Nee, ik kijk via NPO1 of Eurosport 1/2 als de NPO iets anders doet.@Friesland ik weet niet of je de streams van Eurosport/Discovery hebt maar die kun je terugkijken en terugspoelen. Dus als je het niet wil weten sta je om 07:00 op, TV uit, computer aan en kijk je de streams eerst terug.
Heb er wel een beetje spijt van dat ik dit niet gedaan heb.Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik alles ben gaan kijken. Weet alleen dat ik aan het begin van een Olympisch jaar gelijk die twee weken vrij plan.
Kijk dit nu voor het eerst. Maar ze doet het erg leuk, goede toevoeging lijkt mij. Al kan dit natuurlijk een momentopname zijn.Zo, wat doet Kim Lammers tegenwoordig? Die was net op de NOS en gaf een analyse die een perfecte peptalk voor de hockeyers zou kunnen zijn.
Zondag was Ron Meyer er. Die deed het ook heel erg leuk. Gisteren heb ik niet gezien.Kijk dit nu voor het eerst. Maar ze doet het erg leuk, goede toevoeging lijkt mij. Al kan dit natuurlijk een momentopname zijn.
Balen man! Kan je niet alsnog een paar dagen regelen?Heb er wel een beetje spijt van dat ik dit niet gedaan heb.
Mwah dat is beetje lastig. De nach moet ik missen, dat is komende nacht dus wel echt jammer. Sta vroeg op en kan eigenlijk hele dag verder wel volgen.Balen man! Kan je niet alsnog een paar dagen regelen?
Er zijn ook wel een aantal minpunten te noemen. Bijvoorbeeld dat niet alle onderdelen van een sport Olympisch zijn, bijvoorbeeld allround schaatsen en een aantal roei en zwemonderdelen. Maar dat heeft natuurlijk ook gedeeltelijk met die twee weken te maken. En de quota wat betreft het aantal sporters. Met een extra week en het regime dat deze Spelen is geïntroduceerd (klaar met sporten = wegwezen), creëer je ruimte in het programma voor extra onderdelen en sporten en kun je de quota's verhogen.Klopt. Nou ben ik ook wel redelijk geïnteresseerd in alles wat op latten staat (skiën, skispringen) en vooral biathlon vind ik een briljante sport. Maar inderdaad is het verder maar schril.
Ik vind het gewoon mooi dat er op de zomerspelen zoveel verschillende sporten in 2 weken worden geperst en dat op vrijwel alle sporten de absolute wereldtop aanwezig is. Dat maakt het zo uniek. Uiteraard volg ik alle Nederlanders ook, maar ook meer dan dat.
Nog meer zwem en roei onderdelen?! Liever dan een extra judoka uit een en hetzelfde land of nieuwe sporten.Er zijn ook wel een aantal minpunten te noemen. Bijvoorbeeld dat niet alle onderdelen van een sport Olympisch zijn, bijvoorbeeld allround schaatsen en een aantal roei en zwemonderdelen. Maar dat heeft natuurlijk ook gedeeltelijk met die twee weken te maken. En de quota wat betreft het aantal sporters. Met een extra week en het regime dat deze Spelen is geïntroduceerd (klaar met sporten = wegwezen), creëer je ruimte in het programma voor extra onderdelen en sporten en kun je de quota's verhogen.