Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Zou zo'n verslaggever nou per woord betaald worden? Die verslaggever houdt geen 2 tellen zijn mond...

D

Deleted member 2709

Guest
Nee, dit gaat hem niet worden voor de boogschutters.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als die Gijs maar achten blijft schieten dan wordt het hem natuurlijk niet.

Dramatische ochtend voor TeamNL zo.

JMD

Well-known member
Als die Gijs maar achten blijft schieten dan wordt het hem natuurlijk niet.
Eens. Maar de anderen schieten ook weinig tienen... Overall zwak.
En als je net die Japanners zag schieten (veel tienen) dan wordt het heel lastig voor een medaille.

JMD

Well-known member
Bertens/Schuurs verloren.
Kan zomaar de laatste partij van Bertens zijn, want met het wegvallen van Rojer blijft er maar 1 mixedkoppel over, en de verwachting is (aldus Marcella Mesker) dat Schuurs met Koolhof gaat mixen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eens. Maar de anderen schieten ook weinig tienen... Overall zwak.
En als je net die Japanners zag schieten (veel tienen) dan wordt het heel lastig voor een medaille.
Ja het is echt heel zwak allemaal.

Hebben ze allemaal Covid ofzo? Wat een kut ochtend. Ik ga weer m'n nest in, denk ik.

erka

Well-known member
Wat een enorme afknapper dit. Zaten verder onder hun niveau en de Taiwanezen waren supergoed.

erka

Well-known member
Ach, iedereen denkt maar dat je makkelijk medailles wint zoals bij een EK, maar er komt zoveel stress bij OS kijken + je hebt ook nog een tegenstander. Ik vond dat record al erg ambitieus, en die verwachting van die wetenschappers helemaal belachelijk hoog.

Overigens zijn de eerste dagen van Nederland altijd relatief mager op OS door het programma.

D

Deleted member 2709

Guest
NL staat "maar" 2 medailles achter op het schema, dameswielrennen en dit. Die eerste dagen zouden sowieso niet de beste dagen worden.

JMD

Well-known member
Bouwmeester trouwens 7e in 3e race. Dat is onder haar kunnen, maar ze begon deze race weer slecht (16e na 1e boei).

Bovenaan