Algemene prestaties in Tokyo

Eef de Kip

Well-known member
40e op minder dan een minuut, ik zou het knap vinden als hij nog bij de eerste 10 kan komen maar dan moet hij zoveel energie gebruiken dat hij niets meer kan betekenen.
Hup Vader dan maar.

D

Deleted member 2709

Guest
Zonde dit, daar offer je dan jaren van je wegcarrière voor op (en ik vrees hierdoor nog 3 jaar..)

D

Deleted member 2709

Guest
Mathieu rijdt ongeveer even hard als de kop van de wedstrijd, dan haal je de achterliggers wel bij, maar ja dichter bij een medaille kom je niet.

In een wegkoers zou je zeggen laat Vader even wachten en zich leeg rijden om je terug te brengen, maar dat werkt niet in het mtb.

Eef de Kip

Well-known member
Nee ik denk dat hij vooral in de finale tekort gaat komen om nog dichter bij te komen, ik denk dat een plek bij de eerste 10 nu het maximale is.

Eef de Kip

Well-known member
edit, 9e nu. bij de eerste 5 dan maar.

hmm, volgens mij hoorde ik dit verkeerd.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Japan - Zuid KOrea is de 1/2 finale bij boogschieten, en dat wordt een shootoff...

JMD

Well-known member
Een Brit voorop bij het mountainbiken en een Brits duo gaat goud winnen bij schoonspringen. Kan een mooi uurtje worden voor de Britten.

JMD

Well-known member
Een Brit voorop bij het mountainbiken en een Brits duo gaat goud winnen bij schoonspringen. Kan een mooi uurtje worden voor de Britten.
Herstel: er moet nog een 6e sprong komen bij het schoonspringen. Spannend daar, China (wie anders) komt dichtbij.

Kiran Badloe wint race 4 bij de RSX

Bovenaan