Drie.Hoeveel rondes zijn er eigenlijk?
Hopelijk gaat ze in bezwaar!Wat is dit voor gekkigheid? In de app zijn de scores te zien. Fontijn wint bij 2 juryleden, Price bij 1 en bij die andere twee is het gelijk. Maar dit hebben Price dan weer als “preferred winner” aangegeven?
Sowieso is dat scoresysteem idioot. Die Kazak had Fontijn zowel in ronde 1 als 2 als winnaar, waardoor de Kazach sowieso al voor Fontijn was. Als dat bij alle 5 de juryleden gebeurt dan is de winnaar na 2 rondes al bekend (tenzij k.o.).Wat is dit voor gekkigheid? In de app zijn de scores te zien. Fontijn wint bij 2 juryleden, Price bij 1 en bij die andere twee is het gelijk. Maar dit hebben Price dan weer als “preferred winner” aangegeven?
Hopelijk gaat ze in bezwaar!
Dat dacht ik ook, maar dat was schijn. De tweede ronde was voor de Britse, maar omdat ze een punt aftrek had gekregen leek die voor Fontijn te zijn.Tweede ronde is voor Fontijn!
De Britse had bij de betreffende juryleden twee rondes gewonnen, dus dat is geen verrassing. Ik vraag mij alleen af of de Britse daarmee automatisch het betreffende jurylid wint of dat het jurylid het kan overrulen en een beslissing mag nemen over de partij as geheel,Wat is dit voor gekkigheid? In de app zijn de scores te zien. Fontijn wint bij 2 juryleden, Price bij 1 en bij die andere twee is het gelijk. Maar dit hebben Price dan weer als “preferred winner” aangegeven?
Ja, dat is bij de vorige spelen afgeschaft. In Londen ging het nog wel op basis van het aantal stoten.Ik vraag me echt steeds af waarom ze niet bij boksen 'stoten' registreren, en wie de meeste stoten heeft gemaakt wint. En dan bv dat 4 van de 5 (of 3 van de 5) juryleden een stoot moeten registreren om als stoot te tellen ofzo.
Zo was dat volgens mij 'vroeger' ook (ik meen ingevoerd na Seoul 1988 nadat daar zeer discutabele beslissingen werden genomen).