Ja, die was ietsje minder dan eerder vandaag ja. Maar mislukt zou ik hem niet noemen, dat was eerder de sprong van die Maleisische, die had maar 18 punten.Van Duijn mislukte 1e sprong...
Dat PR van Vetter bij het speerwerpen is ook al 4 jaar oud. Kan best dat ze daar nooit meer aan komt.
Klopt en 51m is ook gewoon zeker niet slecht. Beetje pech dat die Belgische een hele goede worp had. PR's zijn weliswaar een referentie van de onderlinge krachtverhoudingen, maar als er iets is wat ik geleerd heb over de meerkamp is dat het meer gaat om geen fouten maken dan om optelsommetjes van PR's. Het is gewoon bijna niet te doen om op elk onderdeel je maximale potentieel te behalen. Des te knapper en ronduit bizar dat het Emma Oosterwegel wel op bijna elk onderdeel lukt om PR's te halen. Dan ben je waanzinnig in vorm.Dat PR van Vetter bij het speerwerpen is ook al 4 jaar oud. Kan best dat ze daar nooit meer aan komt.
Nee, dat is Oosterwegel volgens mij die overal PR's haalt.Ik voel het al weer aankomen straks. Vetter doet op élk onderdeel beter dan verwacht, allerlei PB's en SB's. En dan op één onderdeel minder en daar gaat het straks over natuurlijk.
Zeker als je ziet hoe ze er recent nog bij zat, toen ze zich op het WK afmeldde voor de 800m vanwege mentale problemen. Die heeft zich echt knap teruggevochten. Maar ook in het interview van gisteren zie je dat ze niet super stabiel is en snel van haar stuk gebracht wordt als de druk te hoog wordt. Gelukkig staat ze nu dik op zilver en is er enkel nog een loop onderdeel, waarop ze dus niet voluit hoeft te gaan. Daar valt weinig aan te choken. In tegenstelling tot bijvoorbeeld hoogspringen, wat ze op zich prima gedaan heeft vandaag.Speer is oud PR, Vetter gooit vaak zo'n 55 en in vergelijking met die worpen viel het wat tegen. Maar zilver zou fantastisch zijn!