Algemene prestaties in Tokyo

Reinoud

Well-known member
Prima resultaat voor de Nederlandse dames bij het verspringen. Op dit moment kan ik mij niet voorstellen dat Vetter nog een medaille kan mislopen of ze moet niet tot een afstand komen bij speer. Hup Anouk!

Reinoud

Well-known member
Tweet van tienkamper Vos. Op basis van de PRs maakt Oosterwegel kans op brons. Dat zou echt sensationeel zijn!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Er staat een Braziliaanse volleyballer de hele wedstrijd met een mondkap op te spelen. Lijkt me oncomfortabel.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Anouk Vetter gooit bij haar eerste worp 51 meter. Da's niet slecht, maar moet wel wat beter om voor het goud in aanmerking te komen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Anouk Vetter gooit bij haar eerste worp 51 meter. Da's niet slecht, maar moet wel wat beter om voor het goud in aanmerking te komen.
Het is denk ik trouwens wel genoeg om een zeer realistische kans te hebben op een medaille.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mijn lekenberekening is het verschil tussen Oosterwegel en Vidts op de 800m iets minder dan 4 seconden in het voordeel van Oosterwegel. Het verschil in PB's? Ongeveer 4 seconden in het voordeel van Vidts. Damn, dat wordt spannend zeg!

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mijn lekenberekening is het verschil tussen Oosterwegel en Vidts op de 800m iets minder dan 4 seconden in het voordeel van Oosterwegel. Het verschil in PB's? Ongeveer 4 seconden in het voordeel van Vidts. Damn, dat wordt spannend zeg!
Kendell Williams staat overigens nog heel nipt voor Oosterwegel, maar haar PB op de 800m is 2 seconden trager dan die van Emma. Dus het moet wel lukken om die Amerikaanse te verslaan. Het gaat echt heel spannend worden. Zilver voor Vetter is normaal gesproken wel binnen. Maar wat zou het lekker zijn als de dames zilver en brons pakken!

Bovenaan