Thiam gaat goud pakken. PR op speer is ook beter.Thiam heeft een pr op de 800 meter dat 2 seconden sneller is dan vetter
58.41 is pr van vetter
Zo echt bizar inderdaad. Lijkt me heel a relaxEr staat een Braziliaanse volleyballer de hele wedstrijd met een mondkap op te spelen. Lijkt me oncomfortabel.
Hij staat de punten wel aardig binnen te rammen.Zo echt bizar inderdaad. Lijkt me heel a relax
Jup, al vind ik er niet heel veel aan. Amper rally, vooral kracht.Hij staat de punten wel aardig binnen te rammen.
Ik mag hopen dat ze zo naar de meerkamp gaan.Jup, al vind ik er niet heel veel aan. Amper rally, vooral kracht.
Het is denk ik trouwens wel genoeg om een zeer realistische kans te hebben op een medaille.En Anouk Vetter gooit bij haar eerste worp 51 meter. Da's niet slecht, maar moet wel wat beter om voor het goud in aanmerking te komen.
Kendell Williams staat overigens nog heel nipt voor Oosterwegel, maar haar PB op de 800m is 2 seconden trager dan die van Emma. Dus het moet wel lukken om die Amerikaanse te verslaan. Het gaat echt heel spannend worden. Zilver voor Vetter is normaal gesproken wel binnen. Maar wat zou het lekker zijn als de dames zilver en brons pakken!Volgens mijn lekenberekening is het verschil tussen Oosterwegel en Vidts op de 800m iets minder dan 4 seconden in het voordeel van Oosterwegel. Het verschil in PB's? Ongeveer 4 seconden in het voordeel van Vidts. Damn, dat wordt spannend zeg!