Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga zo eerst naar Eindhoven voor PSV - FC Midtjylland, het openwaterzwemmen laat ik schieten (alhoewel ik ongetwijfeld het begin nog kan meepakken, want voordat ik uit Eindhoven thuis ben is het rond 23.45 schat ik zo in), ga er wel uit voor Femke Bol.
Heel veel plezier vanavond!

• Leuk
Waarderingen: JMD

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat ik zo al een paar uur probeer te slapen. Ik heb vorige keer die 10km open water gemist en daar had ik behoorlijk veel spijt van. Dus die wil ik niet missen. maar tussen die wedstrijd en de meerkamp zit tekort tijd, dus ik moet daarvoor al wat uurtjes slaap pakken.

Je kunt donderdagavond wel slaap inhalen.

Dit is zeker een fraai programma trouwens!

D

Deleted member 2709

Guest
De 10km open water zwemmen met titelverdedigster Sharon van Rouwendaal is al lang bezig, maar de NOS moet een ellenlang reclameblok uitzenden.
Hoe dan ook, van Rouwendaal ligt vooralsnog 12e.

D

Deleted member 2709

Guest
NOS gaat echt vanaf het begin uitzenden alsof het live is :') ze zijn al 20 minuten onderweg.
Van Rouwendaal 22e, achterstand nog niet onoverbrugbaar maar ze zal niet uit weelde achteraan zwemmen.

D

Deleted member 2709

Guest
Ja. De Chinese favoriete zwemt ook achterin. Amerikaanse dames gaan erg hard.

Sharon schuift nu wat naar voren, rond de 10e plek.

D

Deleted member 2709

Guest
En ze ligt 6e, goed mee gaan in de groep. Je hebt net als bij fietsen wel voordeel hier om in iemands "slipstream" te zwemmen.

D

Deleted member 2709

Guest
Omdat ze ging drinken, maar niks aan de hand.
De Chinese is ook weer terug voorin.

D

Deleted member 2709

Guest
De Amerikaanse Anderson (niet die Amerikaanse voorin) en Chinese Xin zijn de favorieten met van Rouwendaal en die zwemmen nu vlak achter haar. Dus dat is gewoon tactiek, beetje krachten sparen voor de finale.

Ze zijn nu halverwege ja. De race duurt iets minder dan 2 uur normaal gesproken.

D

Deleted member 2709

Guest
Chinese opeens uit de tussenstand verdwenen, zal wel een foutje zijn.

edit. ja, gewoon in de kopgroep

Friesland

Well-known member
Op 2/3e van de wedstrijd meldt de Chinese zich voorin (5e, nu). Van Rouwendaal ligt op plaats 6 onveranderd op zo'n 8 seconden.

D

Deleted member 2709

Guest
Finale begint, Anderson ligt op kop. Van Rouwendaal schuift op naar plek 3

Nog 8 vrouwen in de "kopgroep", de rest lijkt gezien.

Friesland

Well-known member
Met nog twee rondes te gaan ligt Van Rouwendaal ondertussen op plaats 3. 4,2 seconden achter op plaats 1.

Bovenaan