Ja inderdaad. Maar het is op zich al fijn dat ze tegen die dame moet. Voor de revanche in drievoud.@Jamel: Staat mij wel bij van Fontijn. Als je dit zo leest is het jammer dat ze niet in de finale de grootste revanche kan krijgen tegen die Price.
Ja inderdaad. Maar het is op zich al fijn dat ze tegen die dame moet. Voor de revanche in drievoud.@Jamel: Staat mij wel bij van Fontijn. Als je dit zo leest is het jammer dat ze niet in de finale de grootste revanche kan krijgen tegen die Price.
Gelukkig voor hem zit Marcelien de Koning bij hem...Die Gert op 't Hof zit ook maar gewoon een beetje dom te lullen, hè? Arme man, die moet opeens iets over windsurfen gaan vragen omdat de race is uitgesteld.
Heerlijk! Karma is een bitch!Hahaha, het is die Italiaan.
Karma!
Haha, heerlijk verhaal!Gelukkig voor hem zit Marcelien de Koning bij hem...
Ik weet overigens hoe dit voelt. Ik presenteer regelmatig een sportprogramma op een regionale omroep hier, waarin we (zeg maar zoals Langs de Lijn dat doet) live het amateurvoetbal in de regio volgen. Soms doen we ook handbal, rugby, korfbal (sporten die hier in de regio ook op hoog niveau beoefend worden), daar weet ik dan ook wel wat van. Tot ik op een gegeven moment in de uitzending zat en mijn regisseur zei: je gaat zo meteen een interview doen over duivensport, met een "duivenmelker".. Ik had welgeteld 1 plaatje om me voor te bereiden...
Je bent echt traag de laastste tijd.Maar ook de Pool eruit...
Dus dan alsnog een medaille voor die Italiaan?
Zal ook te maken hebben met het feit dat ik tegenwoordig vooral via internet TV kijk en dat loopt 30/40 sec achter, en tevens kijk ik 3/4 dingen tegelijk...Je bent echt traag de laastste tijd.