Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
@Jamel: Staat mij wel bij van Fontijn. Als je dit zo leest is het jammer dat ze niet in de finale de grootste revanche kan krijgen tegen die Price.
Ja inderdaad. Maar het is op zich al fijn dat ze tegen die dame moet. Voor de revanche in drievoud.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die Gert op 't Hof zit ook maar gewoon een beetje dom te lullen, hè? Arme man, die moet opeens iets over windsurfen gaan vragen omdat de race is uitgesteld.

JMD

Well-known member
Die Gert op 't Hof zit ook maar gewoon een beetje dom te lullen, hè? Arme man, die moet opeens iets over windsurfen gaan vragen omdat de race is uitgesteld.
Gelukkig voor hem zit Marcelien de Koning bij hem...

Ik weet overigens hoe dit voelt. Ik presenteer regelmatig een sportprogramma op een regionale omroep hier, waarin we (zeg maar zoals Langs de Lijn dat doet) live het amateurvoetbal in de regio volgen. Soms doen we ook handbal, rugby, korfbal (sporten die hier in de regio ook op hoog niveau beoefend worden), daar weet ik dan ook wel wat van. Tot ik op een gegeven moment in de uitzending zat en mijn regisseur zei: je gaat zo meteen een interview doen over duivensport, met een "duivenmelker".. Ik had welgeteld 1 plaatje om me voor te bereiden... :)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gelukkig voor hem zit Marcelien de Koning bij hem...

Ik weet overigens hoe dit voelt. Ik presenteer regelmatig een sportprogramma op een regionale omroep hier, waarin we (zeg maar zoals Langs de Lijn dat doet) live het amateurvoetbal in de regio volgen. Soms doen we ook handbal, rugby, korfbal (sporten die hier in de regio ook op hoog niveau beoefend worden), daar weet ik dan ook wel wat van. Tot ik op een gegeven moment in de uitzending zat en mijn regisseur zei: je gaat zo meteen een interview doen over duivensport, met een "duivenmelker".. Ik had welgeteld 1 plaatje om me voor te bereiden... :)
Haha, heerlijk verhaal!

JMD

Well-known member
Hah, die Italiaan die Badloe naaide wordt krijgt nu een valse start aan zijn broek en verliest daardoor naw zijn medaille.

Karma!

JMD

Well-known member
He wat? Bouwmeester werd gediskwalificeerd wegens een valse start, maar niemand mag die beelden zien?? Wat is dat voor onzin?

erka

Well-known member
Hehe, de commentator heeft eindelijk eens door dat Badloe ook wint als hij nu gediskwalificeerd wordt ivm die andere diskwalificaties.

JMD

Well-known member
San Marino overigens nog een medaille gehaald vannacht, het werd 2e bij het gemengd team trap schieten...

JMD

Well-known member
Duetz/Bekkering in de 49er FX zwak in de 12e race... Na race 10 lagen ze er zo goed voor, maar nu hebben zij dezelfde problemen als de andere boten in de vorige races

Bovenaan