Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goedemorgen allemaal! Na de medailles en het judo was het even een paar uurtjes wat minder interessant. Dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat bij te slapen.

Zometeen het boogschieten!

JMD

Well-known member
RSX deze spelen voor het laatst trouwens, in Parijs een ander type. Jammer, want hier zijn we altijd goed in, laten we hopen dat we in die nieuwe klasse net zo goed zijn.

Reinoud

Well-known member
RSX deze spelen voor het laatst trouwens, in Parijs een ander type. Jammer, want hier zijn we altijd goed in, laten we hopen dat we in die nieuwe klasse net zo goed zijn.
Dat zijn we :) Badloe heeft al heel veel op die nieuwe plan gesurft. Nog spectaculairder.

erka

Well-known member
Goedemorgen allemaal! Na de medailles en het judo was het even een paar uurtjes wat minder interessant. Dus van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat bij te slapen.

Zometeen het boogschieten!

Komende nacht denk ik wel weer present!

JMD

Well-known member
Schloesser nu handbogen... Deze zou ze moeten winnen, daarna komt ze tegen een Française, dat duel is dan iets na tienen.

erka

Well-known member
Nu zijn de tafeltennis halve finales bij de mannen, best leuk. Een Chinees al in de finale, de andere zometeen tegen Ovcharov uit Duitsland.
En straks badminton met Piek/Seinen en daarna Caljouw.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik had eigenlijk wel wat meer verwacht van beide judoka's, of was ik te optimistisch?
Dusilo volgt het volgens mij best wel en hij gaf deze judoka's kans op medailles. Ze zijn de nummers 5 en 3 van de wereld, dus was inderdaad niet onrealistisch. Maar goed, brons behoort nog tot de mogelijkheden voor Guusje.

Bovenaan