Algemeen Wedstrijdtopic

zwammy

Well-known member
Waar is uw vrouwke dan? Die is met die gezellige Kroatische buurman een wijntje aan het doen terwijl jij voetbal kijkt? Hou ze in de gaten, die knipoog Kroaten!

Die zit bij de meiden. Maar dr vent is er net bij komen zitten. Is de broer van Sem Schildt dus ik ben weer braaf voetbal aan het kijken..
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als de videoscheids de beslissing neemt...

Als de assistent de scheidsrechter erop heeft gewezen dat hij geel had moeten geven, dan mag dat uiteraard (al vind ik het niet terecht). De VAR mag niet voor een gele kaart (en ook geen 2e gele kaart) gebruikt worden
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als de assistent de scheidsrechter erop heeft gewezen dat hij geel had moeten geven, dan mag dat uiteraard (al vind ik het niet terecht). De VAR mag niet voor een gele kaart (en ook geen 2e gele kaart) gebruikt worden

Hij wilde geel geven, maar gunde Boateng de VAR. Eens dat hij gewoon direct geel had moeten geven.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hij wilde geel geven, maar gunde Boateng de VAR. Eens dat hij gewoon direct geel had moeten geven.

Het aparte is dat een "mogelijke rode kaart" wel door de VAR kan worden beoordeeld, maar een 2e gele kaart niet, terwijl bij een "mogelijke rode kaart" VAR je uiteindelijk wel geel kan geven. Dan kan je dus om zeker te zijn van een 2e gele kaart een review voor een rode kaart hebben, terwijl je nooit aan direct rood gedacht hebt.
 

JMD

Well-known member
Duitsland bij Zweden en Mexico. Pittige groep.

Wat is er pittig aan F?

Zweden, Mexico. Geen landen waar je zo maar even van wint.

Mexico is het eerste land dat in de problemen komt als ze een keer een tegenstander treffen die een beetje kan ballen. Op de confederations cup vond ik het niet veel.

Welja, Zweden is lastig voor Duitsland. Dat wordt een nulletje of 4.


Aldus de kenners vlak na de loting... :p
 
Bovenaan