Algemeen Wedstrijdtopic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Wird die Manchaft das noch schaffen ?

Ich hoffe es, aber ich habe nicht so viel vertrauen mehr...

Zelfs als Duitsland het nog redt (waar een beetje Nederlander uiteraard op hoopt!), dan nog moet de tijd van Joachim L?w toch wel op zijn zo onderhand. Hij zit er al 12 jaar en het is duidelijk dat dit team wat vers bloed nodig heeft, zowel qua staf als qua spelers...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als een beetje Nederlander kan je wellicht voor Duitsland zijn. Een echte Nederland gunt Duitsland een afgang.
 

Abubakari

Well-known member
Die instelling dat Nederlanders tegen Duitsland moeten zijn is wel zo enorm achterhaald...

Ik ga toch ook niet opeens voor Feyenoord juichen? Rivaliteit is voor altijd.

@ Mahsfellt
Ik juichte jaren terug al voor van Nistelrooy als ie voor Oranje scoorde, dus zo bijzonder is het niet dat ik juich voor PSV'ers die niet voor PSV spelen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ga toch ook niet opeens voor Feyenoord juichen? Rivaliteit is voor altijd.

@ Mahsfellt
Ik juichte jaren terug al voor van Nistelrooy als ie voor Oranje scoorde, dus zo bijzonder is het niet dat ik juich voor PSV'ers die niet voor PSV spelen.

Ik heb Duitsland nooit echt als rivalen gezien.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb Duitsland nooit echt als rivalen gezien.

Ik wel. Qua voetbal opgevoed door mijn oudste broer, die heeft het WK74 nog bewust meegemaakt.:D

E?n van mijn mooiste voetbal herinneringen is de halve finale van 88 die ik bij mijn broer thuis zag. Vreugde met een hoofdletter V.
Heeft bij mij verder ook niks met 40-45 of een hekel aan Duitsers te maken, puur voetbal, net als met Feyenoord.
 

Abubakari

Well-known member
Het eerste meisje waar ik mee neukte was een Rotterdamse, maar dat heeft er ook niet voor gezorgd dat ik wat meer voor Feyenoord ben geworden.
 
Bovenaan