Algemeen Wedstrijdtopic

erka

Well-known member
Wat een wedstrijd! Geweldig man.

Hoe Shakiri dit ook afmaakt. Pure klasse.

Al meer gezien in deze wedstrijd dan in alles van Argentini? en Brazili? bij elkaar.
 

Abubakari

Well-known member
Het regent opeens doelpunten! Wat een spektakel, ongekend! DRIE doelpunten! In ??n wedstrijd. En het is nog niet eens afgelopen. Wat gaat dit worden?

(Ik had eerder bij alle wedstrijden 1-0 moeten voorspellen geloof ik).
 

Kielse Rat

Well-known member
Ajax kan beter Shaqiri halen

Die zal iets meer dan 17 miljoen kosten.

Aangezien ik Spanje-Portugal maar 20 minuten heb kunnen volgen, was dit de beste wedstrijd die ik al gezien heb. Eindelijk eens twee ploegen die er vol voor durven gaan. Die Shaqiri speelt toch wel wervelend dit WK. Een van de weinige vedetten die het voorlopig w?l doet voor zijn land.
 

Makanaky

Well-known member
Mooie wedstrijd, verwachtte eerlijk gezegd een zaadpot. Jammer dat Servi? niet doordrukte tegen die Milka koeien.
 

Batigoal

Well-known member
Jammer dat we Servi? na de groepsfase hoogstwaarschijnlijk niet meer terugzien. Maar Shaqiri daarentegen wel en dat is ook wel wat waard.

Milinkovic-Savic moet nog wat stappen zetten voordat hij Manchester United bij de hand kan nemen.
 

Makanaky

Well-known member
Brazili?-Servi? wordt nog een mooie. Dat ze die marmot maar tot het uiterste mogen tergen, stiekem hopend op meer.
 

Maasveld

Well-known member
Jammer dat we Servi? na de groepsfase hoogstwaarschijnlijk niet meer terugzien. Maar Shaqiri daarentegen wel en dat is ook wel wat waard.

Milinkovic-Savic moet nog wat stappen zetten voordat hij Manchester United bij de hand kan nemen.

Tadic ook als hij naar Ajax wil.
 

erka

Well-known member
Tadic heeft gezegd dat hij naar Ajax wil omdat hij hier het tempo nog wel een paar jaar kan bijbenen i.t.t. in Engeland. Pijnlijk, maar denk ik wel terecht. Die gaat snel weer uitblinken in Nederland.
 

JMD

Well-known member
Tadic heeft gezegd dat hij naar Ajax wil omdat hij hier het tempo nog wel een paar jaar kan bijbenen i.t.t. in Engeland. Pijnlijk, maar denk ik wel terecht. Die gaat snel weer uitblinken in Nederland.

Maar Tadic is pas 29? Zo'n tekst is begrijpelijk voor iemand van 33 ofzo, maar als je met je 29e al denk over een paar de PL niet meer bij te kunnen benen...
 
Bovenaan