Algemeen Wedstrijdtopic

Batigoal

Well-known member
Marokko heeft wat pech gehad met scheidsrechtelijke beslissingen, maar vooral door het eigen onkunde voorin uitgeschakeld.
 

Mario

Well-known member
En sowieso: het wordt voor het eerst sinds 1986 (toen nog als de Sovjetunie) dat de Russen een 2e ronde vna het WK halen, en op het EK lukte dat als Rusland alleen onder Hiddink (en in 1988 natuurlijk als Sovjetunie de finale). Dus dat wordt gewoon een goed resultaat van de Russen. Van te voren vreesde men nog de zwakste WK-host ooit te worden.

De zwakste host zover was Zuid Afrika volgens mij. De Sovjet Unie heeft maar liefst 4x in een EK Finale gestaan, maar won maar ??n keer (1e editie in 1960)
 

Mario

Well-known member
Na Egypte kan ook Marokko snel terug naar huis. De verwachtingen niet waargemaakt.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Jammer hoor. Werden toch wel wat verwachtingen gewekt in de media. Jammer als dat dan er totaal niet uitkomt. Al had men het ook wel kunnen weten dat je het met sterkhouders uit de Eredivisie niet redt.
 

Janssen

Well-known member
Algemeen Wedstrijdtopic

Ik zie twee momenten terug op de Belg, eentje waarbij huilebalk Pepe doet alsof-ie doodgaat en nog een schwalbe van die andere huilebalk voorin.

Blij dat buiten de zon schijnt. Je zult hiervoor binnen moeten blijven.
 

U.G.

Well-known member
Marokko heeft wat pech gehad met scheidsrechtelijke beslissingen, maar vooral door het eigen onkunde voorin uitgeschakeld.

Marokko heeft niemand die kan scoren idd. Dat is jammer, want op dit moment doet Portugal ook bijv. een Guam goed lijken. De ploeg speelt bagger des bagger. Ik heb wat weddenschappen gewonnen, maar alleen de lekkerste mocro-milfje van R'dam mag trakteren. Dit vind ik niet verdient. Althans ik heb op Patricio en Pepe na een hekel aan iedereen bij Portugal. Bagger.

Speel je zo tegen Uruguay of Rusland dan ga je neer.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Uruguay-Portugal lijkt me wel een mooie cynische confrontatie.

Portugal speelt met angst, de druk is te hoog of zo ...alsof hun schoenen 15 kilo de stuk wegen. Geen felheid, het zit mentaal niet lekker. En er is geen warrior op het middenveld

Uruguay kan w?l scoren.
 

erka

Well-known member
Nou, dat was Marokko dan. Eens kijken waar alle hype-docus nu over gaan. Zullen de Belgen wel weer worden totdat die roemloos eruit vliegen in de 8e finale.
 

Maasveld

Well-known member
Portugal is en blijft een luizig ploegje waar je het altijd lastig tegen zult hebben, maar ze zullen wel beter moeten gaan spelen.
 

Raul

Well-known member
Ach Uruguay hoeft niet eens. Een goal gescoord, genoeg zo! Die Saoedi's kunnen er toch geen zak van, dus waarom zou je ze stuk spelen?! Bespaar lekker je energie voor de 1/8 finale.

Straks komt Spanje, ik wacht op de opstelling, zal vast niets veranderd zijn..
 

U.G.

Well-known member
Geen Thiago en geen Koke. Vazquez voor Koke en Carjaval voor Nacho.

Carvajal dus terug.

Op dit punt weet ik niet eens wie ik liever heb na de poule, Uruguay of Rusland.

Mucha suerte Espana, Raul y Ska ;) Ik kan m niet meepakken.
 
Bovenaan