Algemeen Wedstrijdtopic

Janssen

Well-known member
Toch blijft zo'n WK (of EK) voetbal een heerlijke 'tijdsversneller'. Zo begin je aan het toernooi en zo is de maand voetbal voorbij...

Overigens ben ik wel benieuwd hoe het gevoel gaat zijn als je zo'n toernooi in november/december hebt. Bij een zomertoernooi voelt het ook altijd als zomer, lange avonden, lekker buiten op een terras zitten met ene half oog op het duel. Ben benieuwd of je dat gevoel ook hebt als binnen de kerstboom staat of je druk bezig bent met Sinterklaasgedichten... Maar we gaan het zien over 4 jaar.

Gewoon de verwarming op 34 graden en elke dag bier drinken.
 

Mario

Well-known member
Gekkenhuis hier, al blijft het vooral bij toeterende auto's... wat dat betreft zijn het net Turken :D
 

U.G.

Well-known member
Gekkenhuis hier, al blijft het vooral bij toeterende auto's... wat dat betreft zijn het net Turken :D

Waar in Frankrijk zit je ?


Volgens m'n zwager en m'n nichtje ( Fransen ) ben ik een ' hater' omdat ik de wedstrijd niet heb gezien. M'n eerste WK finale waar ik ook voor pas eerlijk gezegd. T'is 30 graden, die wedstrijd is om 5 uur, en speelt Portugal ? Of speelt Nederland of Brazilie ? Nee...ok dan sorry, ik hoor het wel.
 

Susa

New member
Niet om Kroati? te kort te doen maar de finale was natuurlijk afgelopen dinsdag.

Het is zonde dat Benzema niet in de punt van de aanval staat bij Frankrijk.
 

JMD

Well-known member
Omdat Brozovic en Perisic in de finale speelden was dit de 10e WK-finale op rij waaraan een speler van Internazionale meedeed.
 

Mario

Well-known member
Waar in Frankrijk zit je ?


Volgens m'n zwager en m'n nichtje ( Fransen ) ben ik een ' hater' omdat ik de wedstrijd niet heb gezien. M'n eerste WK finale waar ik ook voor pas eerlijk gezegd. T'is 30 graden, die wedstrijd is om 5 uur, en speelt Portugal ? Of speelt Nederland of Brazilie ? Nee...ok dan sorry, ik hoor het wel.

Op dit moment in Normandie.
 
Bovenaan