Algemeen Wedstrijdtopic

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Kroaten en Russen hebben het (vooral politiek gezien) vaak niet zo op elkaar. Rusland is de grootste bondgenoot van Servi? en hebben ze door de jaren heen in vele conflicten gesteund, waaronder met Kroati? in de Joegoslavische oorlog. Rusland is (samen met China) ook de reden dat Kosovo nog steeds niet officieel erkend is als land door de VN, want zij spreken daar steeds hun veto over uit, Kroati? steunt Kosovo juist weer wel. Dat filmpje werd daardoor ook als politiek gevoelig gezien...
 

zwammy

Well-known member
Als je je politiek aangesproken gaat voelen om zoiets moet je lekker je gordijntje opnieuw optrekken.
 

erka

Well-known member
Ach, West-Duitsland heeft de DDR ook nooit erkend (andersom wel), dus waar hebben we het over.
 

ElSimao

Active member
Als je je politiek aangesproken gaat voelen om zoiets moet je lekker je gordijntje opnieuw optrekken.

Het is niet dat ik me "politiek aangesproken' voel, het is simpelweg zo dat het politiek beladen is en dat ik het dom vind om dit soort statements te maken tijdens de finest moments van zijn carriere.
 

JMD

Well-known member
Kuipers woensdag 4e man bij de 1/2 finale tussen Engeland en Kroati?. Cakir fluit.
Cunha (Uru) fluit de andere 1/2 finale.

Ik vrees dan dat er niet meer in zit dan dat voor Kuipers.
 

De Wolf

Well-known member
Puur vanwege handel. Taiwan wordt door bijna geen enkel land erkend. Nederland doet dat niet omdat ze dan niet meer mogen handelen met China
 

erka

Well-known member
Ik hoorde dat als Belgi? de finale haalt, dat Kuipers dan kansloos is. Maar als Belgi? de finale niet haalt, hij echt nog wel in de race is.
 

JFK

Well-known member
Ik hoorde dat als Belgi? de finale haalt, dat Kuipers dan kansloos is. Maar als Belgi? de finale niet haalt, hij echt nog wel in de race is.

En wat zou de reden dan zijn dat Kuipers niet mag fluiten mocht Belgi? de finale halen?
 

JMD

Well-known member
En wat zou de reden dan zijn dat Kuipers niet mag fluiten mocht Belgi? de finale halen?
Daar ben ik ook benieuwd naar...

En om op je vorige vraag antwoord te geven: ja, ik hoop dat voor hem. Dat gun ik hem wel. Had in 2014 zeker de finale gekregen maar dat ging niet door omdat NL de laatste 4 haalde.
 

JMD

Well-known member
Omdat Belgi? misschien te veel voordeel kan hebben van een Nederlandse scheidsrechter. Tja.

Het Blankensteinargument dus...

Afgelopen week floot een Argentijn de wedstrijd van Uruguay (tegen Frankrijk), toen was dat geen probleem?
 

zwammy

Well-known member
Het is niet dat ik me "politiek aangesproken' voel, het is simpelweg zo dat het politiek beladen is en dat ik het dom vind om dit soort statements te maken tijdens de finest moments van zijn carriere.

Ik heb het over Rusland, niet over jou. Leve Oekra?ne is geen statement. Poetin is een schapezak is een statement.
 
Bovenaan