Algemeen Wedstrijdtopic

Pascallovic

Well-known member
Ik vind de aandacht voor Marokko wat overdreven en dan zijn er ook nog zogenaamde analisten als Gertjan Verbeek die Marokko qua potentie niet kansloos voor een finaleplaats acht. Zelfs al spelen alle Marokkanen het toernooi van hun leven, dan nog is het uitgesloten zo'n ploeg heel ver komt. Maar goed ieder zijn smaak. Ijsland voor een keertje is leuk, maar van dat betonvoetbal hoef ik ook niet iedere wedstrijd te zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb ook niks met dat overdreven gedoe voor dit keer Marokko en de vorige keer Belgi?. Ook nog eens twee landen die normaal gesproken ook weinig positief over/voor ons zijn. Ik gun iedere Feyenoorder persoonlijk alle succes, maar als land heb ik het niet op Marokko.
 

erka

Well-known member
Ik ben wel voor IJsland en maar met ??n reden: enorm knap voor een land met 300.000 inwoners om grote toernooien te halen en alle grote landen bang te maken als ze tegen IJsland moeten. Turkije, Oekraine, Kroatie, Ierland, Engeland, Oostenrijk, Griekenland, Portugal, Nederland, Tsjechi?, Zwitserland....allemaal konden ze niet van IJsland winnen. Voetbal is inderdaad betonvoetbal.

Vandaag tegen Messi :)
 

Janssen

Well-known member
Algemeen Wedstrijdtopic

Ik zie de opstelling van Frankrijk, dat elftal stelt toch helemaal geen reet voor? Het middenveld is een grap.
 

Mario

Well-known member
Leuk dat Iran heeft gewonnen. Ik heb een vriend uit Iran, het is hem gegund. Spanje-Portugal was de ??rste wedstrijd die ik dit WK heb gezien, dus dat was een mooie binnenkomer.

Ik kan geen fan zijn van een ander land, dat vind ik altijd zo vreemd. Ik heb helemaal niets met Duitsland, Belgi? of Marokko. Alsof ze daar ook voor Nederland zijn. Wellicht een hup voor China vanwege de familie, maar die doen nooit mee :D
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk dat Iran heeft gewonnen. Ik heb een vriend uit Iran, het is hem gegund. Spanje-Portugal was de ??rste wedstrijd die ik dit WK heb gezien, dus dat was een mooie binnenkomer.

Ik kan geen fan zijn van een ander land, dat vind ik altijd zo vreemd. Ik heb helemaal niets met Duitsland, Belgi? of Marokko. Alsof ze daar ook voor Nederland zijn. Wellicht een hup voor China vanwege de familie, maar die doen nooit mee :D

China was er toch een keertje bij? 2002?
 

erka

Well-known member
Ik trek mijn opmerking over lege stadions trouwens in. Het zit overal behoorlijk vol.
 
Bovenaan