Algemeen Wedstrijdtopic

erka

Well-known member
Een regelrechte overwinning voor het voetbal. Hup Neymar en Hup Brazil!

Je hebt natuurlijk genoten van het fantastische voetbal van Brazili?. Je moet er toch niet aan denken dat dat leuke, onbevangen Mexicaanse voetbal een ronde verder komt.
 

U.G.

Well-known member
Leuk gespeeld Brazili?. Bij vlagen echt klasse. Het is niet eens opportunisme om nu te stellen dat het enige land dat het in zich heeft om deze groep nog van een WK winst te houden Frankrijk is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Kut, dat schijtbrazili? door. Zul je zien dat die kutbelgen ook nog doorgaan, dan schiet ik wel een jachtgeweer leeg in de straat hier.
 

JFK

Well-known member
Kut, dat schijtbrazili? door. Zul je zien dat die kutbelgen ook nog doorgaan, dan schiet ik wel een jachtgeweer leeg in de straat hier.

Als Belgi? van Brazili? gaat winnen en ik acht die kans erg hoog, dan rij ik met een Leopard II door de stad en schiet dan alles aan flarden.
 

Janssen

Well-known member
Als de we nou gewoon afspreken dat we Amsterdam in de fik steken als Belgi? wereldkampioen wordt is iedereen blij.
 

JFK

Well-known member
Als de we nou gewoon afspreken dat we Amsterdam in de fik steken als Belgi? wereldkampioen wordt is iedereen blij.

:D
Ik word absoluut NIET blij als Belgi? wereldkampioen wordt. Echt, dat trek ik echt niet.
Dan hoop ik echt dat de Enola Gay nog een keertje zijn werk gaat doen en Belgi? van de kaart veegt.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Ze mogen best ver komen, maar Belgi? wereldkampioen, dat trek ik ook niet. Dan sta ik niet voor mezelf in.
 

erka

Well-known member
Liever de Belgen dan die nare Fransen.

Ik heb veel meer sympathie voor Belgi? als land, maar toch hoop ik in dat geval op Frankrijk. Op de een of andere manier. Man, wij 3x finale verliezen en nog wat halve finales en zij bij de eerste de beste finale direct winnen, de horror.
 
Bovenaan